ibsen Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Vi har vært sammen i 1 år og feirer med tur til Paris ❤ Første helg i desember. Noen som har tips til ting vi må få med oss og restauranter?
Gjest Overrasket Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 På ett års kjærlighetstur er vel innsiden av hotellrommet det viktigste? Jeg har en latterlig lang liste over favorittrestauranter i Paris. Bare for å nevne noen: Café Constant Itinéraires Le Petit Pontoise Le Mesturet Verjus Chez Germaine Chez René La Pantruche Spring
annebanane Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 (endret) . Endret 15. oktober 2022 av annebanane
Gjest Birti Skrevet 7. november 2016 #4 Skrevet 7. november 2016 Mitt absolutt beste restauranttips i Paris er Au Bon Accueil - helt fantastisk mat! Var også veldig romantisk å sitte ute på fortauet med utsikt mot Eiffeltårnet, men det egner seg kanskje heller dårlig i desember ;-) Veldig koselig inne også uansett :-) Ellers tok vi trappene opp i Eiffeltårnet - det var fint! Og Montmartre er helt fantastisk! Om du er Lonely Planet nerd, sånn som jeg er, så kan jeg anbefale den gåturen de har lagt opp til i den mini Parisguiden sin. Da fikk vi virkelig det beste av det meste :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå