Gå til innhold

Øl på Vinmonopolet

Anbefalte innlegg

Gjest star123
Skrevet

Noen som kan anbefale øl på Vinmonopolet?

Har aldri smakt øl på Vinmonopolet. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir litt som å spørre om noen kan anbefale øl som de har i barer, fordi du aldri har smakt øl på bar.

Det er jo ganske mye forskjellig :)

Hva liker/drikker du vanligvis?

• Liker 1
Skrevet

Det er jo veldig forskjellig utvalg på de forskjellige polene. Og det kommer jo litt an på hva slags øl du liker i utgangspunktet og i hvilken anledning det skal drikkes :) svar på det så kommer jeg gjerne med anbefalinger :)

Anonymkode: 7a270...c12

Gjest star123
Skrevet

Drikker Carlsberg, tuborg men foretrekker aas fatøl

Skrevet

Kanskje du burde prøve deg på en IPA, det pleier å falle i smak hos de fleste som liker lyst øl. Den siste jeg smakte var Haandbryggeriets Humlekanon, den kan anbefales!

Min absolutt favorittøl(som er mulig å få tak i i Norge) er Ægir sin Natt imperial porter. Den er helt nydelig, men mørk og sterk. Så det kan hende den blir litt for mye om du er vant til butikkpils. Ikke en øl å drikke seg full på.

Ellers så kan hveteøl være ganske godt.

Anbefaler deg å bare prøve deg frem. Kjøp litt forsljellige typer øl og finn ut hva du liker!

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, star123 skrev:

😁  Takk takk

Ikke noe problem. På ølportalen finner du diverse tester og info også, om du er interessert i å lese litt. Det er bl.a en oversikt over de forskjellige øltypene og beskrivelse av de.

• 2 uker senere...
Skrevet

Mye godt øl på polet, kan anbefale Kinns Vestkyst, den er nam :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...