AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #21 Skrevet 4. november 2016 8 timer siden, herzeleid skrev: Ikke per nå, men om jeg var single og mindre attraktiv så ville jeg kanskje endret syn på det. Det sitter i ryggmargen å ikke gjøre det, men om man kunne forsikre seg om at hun gjorde det frivillig og uten stort press så hvorfor ikke. Det virker igrunn ikke så mye eklere enn å ha sex med en løs jente fra byen, og er antagelig tryggere med tanke på sykdommer og uønskede unger. For ikke å snakke om at sexen sikkert er bedre. 29 minutter siden, herzeleid skrev: Det kan jeg ikke se at jeg har skrevet. De færreste har sex med prostituerte, eller tilfeldige kvinner de treffer for lettvint sex, først og fremst for dennes nytelse. Anonymkode: 3bc14...37e 1
herzeleid Skrevet 4. november 2016 #22 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 3bc14...37e Det er forskjell på å skrive "en løs jente fra byen" og " en jente på byen som har tilfeldig sex automatisk løs". Burde ikke være så vanskelig
Thyra Skrevet 4. november 2016 #23 Skrevet 4. november 2016 29 minutter siden, herzeleid skrev: De færreste har sex med prostituerte, eller tilfeldige kvinner de treffer for lettvint sex, først og fremst for dennes nytelse. Det går an å tenke LITT på den andre parten. Formålet med å ha sex må være at begge parter skal få noe ut av det. Ikke at den ene kun skal stille kroppsåpninger til disposisjon så den andre får tømme seg. Prostituerte nyter sjelden sex med kunden, selv om de ofte later som. 3
jabx Skrevet 4. november 2016 #24 Skrevet 4. november 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Et spørsmål til dere menn. Kunne dere hatt sex med ei prostituert kvinne? ISÅFALL: Altså hva er det positive og det negative? Hvorfor ville dere hatt sex med ei? Kommer det an på utseendet? Anonymkode: b58a7...6ab Sex med en prostituert, som å ha "date-sex" med en som er prostituert, eller betale en prostituert for å ha sex?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #25 Skrevet 4. november 2016 Ingen som ville vært bekymret for kjønnssykdommer? Anonymkode: 8e41b...8cf
jabx Skrevet 4. november 2016 #26 Skrevet 4. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er altfor gjerrig. Dessuten er fitta oppskrytt. Anonymkode: d69ec...d5f Du tenker på å kjøpe tjenester fra en prostituert? Vel, lavstatusmenn kan gjennom prostituerte kunne ha sex med damer som er 10/10 på skalaen utseendemessig, noe de aldri ville klart ellers. Det sitter jo en kropp på fitta også, vet du. 1
herzeleid Skrevet 4. november 2016 #27 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, Thyra skrev: Det går an å tenke LITT på den andre parten. Formålet med å ha sex må være at begge parter skal få noe ut av det. Ikke at den ene kun skal stille kroppsåpninger til disposisjon så den andre får tømme seg. Prostituerte nyter sjelden sex med kunden, selv om de ofte later som. De færreste har sex med tilfeldige mennesker av altruistiske årsaker. Om en fyr tar deg med hjem fra byen "tømmer seg i deg", for å omskrive deg, så er fort det din funksjon for han, med mindre det å tilfredsstille deg gir ham noe. Hva mer forventer du?
jabx Skrevet 4. november 2016 #28 Skrevet 4. november 2016 6 minutter siden, Thyra skrev: Det går an å tenke LITT på den andre parten. Formålet med å ha sex må være at begge parter skal få noe ut av det. Ikke at den ene kun skal stille kroppsåpninger til disposisjon så den andre får tømme seg. Prostituerte nyter sjelden sex med kunden, selv om de ofte later som. Formålet er at begge skal få noe ut av det, skriver du. Den prostituerte får penger ut av det. Det glemte du visst.
Thyra Skrevet 4. november 2016 #29 Skrevet 4. november 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er selvfølgelig sant. Men myten om at kvinnelig prostituerte er damer som IKKE liker sex er like idiotisk. Kvinner og menn er like glade i sex, å tro noe annet bygger på ideer som burde vært utdatert for en god stund siden. Q Anonymkode: 0611b...2ae Den myten har jeg aldri hørt. De fleste prostituerte liker ikke sex MED KUNDEN. Å betjene kanskje et titalls kunder daglig ved å stille kroppsåpninger til disposisjon for deres lyster. Kunder de oftest ikke er tiltrukket av i det hele tatt. De fleste liker ikke det, selv om de i utgsngspunktet liker sex. Dessuten er det ikke alle kunder som er menn, og langt i fra alle prostituerte som er kvinner... 4
Thyra Skrevet 4. november 2016 #30 Skrevet 4. november 2016 2 minutter siden, jabx skrev: Formålet er at begge skal få noe ut av det, skriver du. Den prostituerte får penger ut av det. Det glemte du visst. At begge skal få noe ut av SELVE SEXEN. Ikke at den ene parten skal stå til disposisjon fordi han/hun trenger pengene.
jabx Skrevet 4. november 2016 #31 Skrevet 4. november 2016 (endret) 6 minutter siden, Thyra skrev: At begge skal få noe ut av SELVE SEXEN. Ikke at den ene parten skal stå til disposisjon fordi han/hun trenger pengene. Ja, den prostituerte får penger ut av selve sexen. Det er selve sexen det betales for. Den prostituerte må jo selv avgjøre om hun eller han ønsker å gjøre det. Endret 4. november 2016 av jabx
Gjest lipgloss Skrevet 4. november 2016 #32 Skrevet 4. november 2016 (endret) Nei det hadde jeg helt ærlig ikke klart,kunne aldrig hatt sex med et menneske som jeg ikke vet 100% sikkert ville ha sex med meg.Da det er penger involvert vet jeg i grunnen svaret der og jeg hadde ikke følt at det var greit i det hele tatt,en annen ting er at jeg heller ikke vil støtte dette da mange kvinner blir utnyttet på det groveste av bakmenn som styrer alt,kjenner jeg blir skikkelig uvel og kvalm av tanken Endret 4. november 2016 av lipgloss
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #33 Skrevet 4. november 2016 4 minutter siden, Thyra skrev: At begge skal få noe ut av SELVE SEXEN. Ikke at den ene parten skal stå til disposisjon fordi han/hun trenger pengene. Hva vet du om hva den prostituerte får ut av sexen? Hvorfor antar du at han eller hun får noe mindre ut av det enn kunden? Jeg tror ikke prostituerte jobber som prostituerte fordi de avskyr å ha sex med tilfeldige mennesker, akkurat som jeg ikke tror folk som går på byen for å finne seg et ligg avskyr sex. Tanken på at den prostituerte ligger der og lider er bare helt tullete. De får penger for det, derfor får kan de ikke oppleve seksuell nytelse under akten? Anonymkode: 0611b...2ae
Gjest Bossa Nova Skrevet 4. november 2016 #34 Skrevet 4. november 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vet du om hva den prostituerte får ut av sexen? Hvorfor antar du at han eller hun får noe mindre ut av det enn kunden? Jeg tror ikke prostituerte jobber som prostituerte fordi de avskyr å ha sex med tilfeldige mennesker, akkurat som jeg ikke tror folk som går på byen for å finne seg et ligg avskyr sex. Tanken på at den prostituerte ligger der og lider er bare helt tullete. De får penger for det, derfor får kan de ikke oppleve seksuell nytelse under akten? Anonymkode: 0611b...2ae Du får leve i troen. Og fortsette livet med skylapper på.
LiseTV Skrevet 4. november 2016 #35 Skrevet 4. november 2016 Da jeg var mye yngre hadde jeg sex med prostituerte. Grunne var at bare med dem fikk "lov" til å bruke kjole og jenteklær under sexen
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #36 Skrevet 4. november 2016 Ja, det kunne jeg fint ha hatt. Jeg har ikke det behovet per dags dato, og jeg er såpass gjerrig av meg at jeg vet ikke om jeg hadde giddet bruke penger på det. Men, moralsk sett så har jeg ingen innvendinger mot det. Og, dere som prøver å dissekere argumentet "hvis jenta vil selv" - hun vil jo sannsynligvis hun òg. Greit nok, hun vil det kanskje ikke fordi hun er så sinnsykt kåt på akkurat deg, men hun vil det vel pga pengene dine. Så altså, hun vil det hun også. Anonymkode: 677c3...123
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #37 Skrevet 4. november 2016 24 minutter siden, Bossa Nova skrev: Du får leve i troen. Og fortsette livet med skylapper på. Mange prostituerte lever jo meget luksuriøse tilværelser. Noe de kan gjøre, pga alle pengene de soper inn på å gi menn tilgang til kroppen sin. De kunne sikkert levd helt normale liv med andre normale yrker, men de velger altså å prostituere seg for å leve en tilværelse som økonomisk sett rager høyt over alle oss andre. På hvilket grunnlag mener du at de ikke burde få lov til dette? Anonymkode: 677c3...123
Gjest Bossa Nova Skrevet 4. november 2016 #38 Skrevet 4. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilket grunnlag mener du at de ikke burde få lov til dette? Anonymkode: 677c3...123 What? Jeg har ikke skrevet noe om at de ikke burde få lov, så du i det hele tatt hva jeg svarte på? Sånn argumentering som du kommer med synes jeg er ufattelig slitsomt.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #39 Skrevet 4. november 2016 Nei. Hvilken råtten person ville ha betalt noen for sex og støttet den industrien? Motbydelig og uetisk Anonymkode: bfb5c...703
jabx Skrevet 4. november 2016 #40 Skrevet 4. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei. Hvilken råtten person ville ha betalt noen for sex og støttet den industrien? Motbydelig og uetisk Anonymkode: bfb5c...703 Hvilken industri?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå