AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Hei, Jeg lurte på om noen har erfaring med produktet "Swiss Eyes"? Jeg sliter selv med tørre øyne, så de er ofte røde. Så jeg vurderer å kjøpe et par flasker, men vil gjerne høre med andre først. https://www.swissclinic.no/no/artiklar/swiss-eyes-x2.html Er det er trygt produkt? Anonymkode: 18ce6...64c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Noen med erfaringer her :)? Anonymkode: 18ce6...64c
skruf Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Jeg har brukt disse, funket helt fint og hadde ikke noe problemer med dråpene. Ingen bivirkninger. Sliter selv med tørre og røde øyne, bruker linser og jeg jobber på en instutisjon der det er innmari tørt inneklima. Vanligvis bruker jeg cleareyes, men disse funket likebra.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Takk for svar! =) Anonymkode: 18ce6...64c 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Gå heller til optiker å kjøp skikkelige produkter. De har gode øyedråper hos min optiker (interoptik). Swiss er ikke et godt merke, de har feks ingredienser i skin roller serumet sitt som ikke skal brukes på brutt/skadet hud noe som er komisk da det nettopp er det rullen gjør (lager mikrosår/skader i huden og bryter huden). Så ikke et firma jeg ville stolt på med øynene mine.Gå heller til optiker eller et apotek. Anonymkode: 885a1...1d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå