Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har 5 yngre søsken 6-16 år. Jeg har ikke så mye kontakt med de så tenker ikke bruke så mye tid eller penger på det. Men en liten ting til hver av de. 

Tenkte kanskje jeg kunne gi alle lik ting, men hva kan passe til alle? De er jo så spredt i alder..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, mlilja skrev:

Hei!

Jeg har 5 yngre søsken 6-16 år. Jeg har ikke så mye kontakt med de så tenker ikke bruke så mye tid eller penger på det. Men en liten ting til hver av de. 

Tenkte kanskje jeg kunne gi alle lik ting, men hva kan passe til alle? De er jo så spredt i alder..

Hvilken prisklasse?

Stormberg.no har gode og varme luer, votter og skjerf til ca 100,- pr stk.

Anonymkode: 4c3c7...03c

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken prisklasse?

Stormberg.no har gode og varme luer, votter og skjerf til ca 100,- pr stk.

Tenkte rundt en 100 lapp per snute.

• Liker 1
Skrevet

Sjokolade? Julemarsipan? 

• Liker 1
Skrevet

1 julehefte + 1 pose julegodteri til hver av brødrene dine?

• Liker 1
Skrevet

Gi dem hver sin sprettert eller en pose med munngodt som kamfer dropps. Det er sånn unger liker, hilsen godt voksen mann, blinke smailei.

Anonymkode: 6fd62...07c

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye tenker du bruke?

Hva med å gi dem noe godteri? Jeg gav en haug med kinderegg til mine to halvsøsken, men aldersforskjellen er ikke så stor.

Ellers har jeg hatt stor suksess med å kjøpe gaver til gutter på biltema, jula eller lignende butikker. Gjerne multifunksjonsverktøy, lommelykter, og andre ting som er litt mer "voksne". Husker jeg kjøpte en boks med luft med høyt trykk, totalt unyttig, men utrolig kult for en tiåring:)

• Liker 1
Skrevet

Lommelykt + kul refleks

Skrevet
2 minutter siden, stan skrev:

Hvor mye tenker du bruke?

Hva med å gi dem noe godteri? Jeg gav en haug med kinderegg til mine to halvsøsken, men aldersforskjellen er ikke så stor.

Ellers har jeg hatt stor suksess med å kjøpe gaver til gutter på biltema, jula eller lignende butikker. Gjerne multifunksjonsverktøy, lommelykter, og andre ting som er litt mer "voksne". Husker jeg kjøpte en boks med luft med høyt trykk, totalt unyttig, men utrolig kult for en tiåring:)

Tenkte rundt en 100 lapp per snute, de yngste kjenner meg ikke så godt, kontakten er minimal i dag desverre . Takk for gode tips :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt gaver til søsken på tgr, for der har de billige småting og godterier. I fjor kjøpte jeg en sånn stor smartis-boks til stesøster for 30 kr, og en stor pose med små snickers til 40 kr til stebror. Eldste lillebror på 12 år fikk kinasjakk til 50 kr, og yngste på 7 år fikk et brettspill fra lekebutikk til 130 kr. Alle sammen falt i smak. Søstrene grene kan jo også ha noe som kan falle i smak. Nå tenkte jeg også på hva som passer til søsknene mine sammen med pris. Men siden du ikke kjenner dine så godt så ville jeg gått for godteri. Eventuelt tegnesaker til de yngste, sammen med et par kjærligheter eller noe. 

Anonymkode: 8f192...867

Skrevet

Hvorfor vil du gi dem det samme? Vil ikke det bli lettere å gi noe tilpasset alderen?

Anonymkode: a7898...4f0

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du gi dem det samme? Vil ikke det bli lettere å gi noe tilpasset alderen?

Anonymkode: a7898...4f0

Fordi det er vanskelig da jeg ikke kjenner de så godt. Tenker det vil være lettere å finne noe som kan passe i alle aldre for så å røske med meg 5 stykk 

Skrevet

Kinobilletter!

Anonymkode: a2e50...e6e

• Liker 3
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kinobilletter!

Anonymkode: a2e50...e6e

Det koster mer enn 100 kr, i alle fall om man tenker at de yngste må ha følge og at deres foreldre må kjøpe en egen billett utenom.

Skrevet
På 3.11.2016 den 19.45, mlilja skrev:

Hei!

Jeg har tantebarn i den alderen og jeg surfet innom epla.no tidligere i uken, fant denne nettbutikken og kjøpte øredobber/smykker til dem. Du kan vel tro det blir stas i heimen julaften med smykke og dobb sett i rosa???? 

Skrevet
På 11/5/2016 den 9.03, Mrs. Random Nick skrev:

Det koster mer enn 100 kr, i alle fall om man tenker at de yngste må ha følge og at deres foreldre må kjøpe en egen billett utenom.

Tror du virkelig at foreldrene tar ikke barna til kino en gang i blant?  Kjøp kinobilletter (som koster 120kr, du klarer nok en ekstra 100 lapp) og da sparer foreldrene dette når de skal til kino neste gang.  Gavekort er gyldig i 2 år.  

Anonymkode: 67cb1...a88

Skrevet

Bøker:

For eksempel pocketbøker krim tilpasset alle (etter alder): (en tur til Ark eller nettbutikk og du har dem. Koster  99,- for de fleste)

6-7 år: Operasjon mørkemann, Operasjon plastpose osv. Jørn Lier Horst

8-10 år: Oslomysteriet, Parismysteriet, Londonmysteriet osv. Bjørn Sortland

10-14-åring : Esmeraldagåten, Smaragdgåten osv Jørn Lier Horst

16-åring: Vanlig krim: Jakthundene, Nøkkelvitnet (85,- kr. på Ark), Jørn Lier Horst

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig at foreldrene tar ikke barna til kino en gang i blant?  Kjøp kinobilletter (som koster 120kr, du klarer nok en ekstra 100 lapp) og da sparer foreldrene dette når de skal til kino neste gang.  Gavekort er gyldig i 2 år.  

Anonymkode: 67cb1...a88

Trodde gavekort bare var gyldige i 1 år.

Vi som er heldige kan ta barna våre med på kino flere ganger i året, men vi må også huske på at det finnes mange folk i landet vårt også som ikke har råd til det.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Et sentrums  gavekort, så kan de selv velge butikk.

Skrevet

Jeg har kjøpt vannflasker og putter oppi godteri 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...