Gå til innhold

Date som ikke vil ha sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå høres det nesten ut som det er eksen min du snakker om. Han er også 23 nå. (Begynner navnet hans på W? Og bor like ved Carl Berner?) ble veldig nysgjerrig nå. Men du trenger ikke svare altså🙈

Vi hadde ikke sex på ett år, han fikk den rett og slett ikke opp. Og det var noe som gikk veldig ut over ham stakkars. Noe som er forståelig. Så selv om jeg var forståelsesfull og aldri presset ham til noe, så fungerte det ikke. Han ville ikke kommunisere med meg og jeg lå flere netter og gråt til slutt. 

Husker han hintet av og til at vi skulle ha sex på kvelden, men det skjedde aldri. For da bare la han seg oppå meg og sa at han var glad i meg. For så å legge seg tilbake og sove... 

Håper virkelig det ordner seg for dere. Kommunikasjon er det viktigste❤️ Anbefaler deg å snakke med ham om hva du føler. Og si at du støtter ham uansett og ønsker kun det beste for ham. Lykke til 😊

Anonymkode: 5df72...737

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå høres det nesten ut som det er eksen min du snakker om. Han er også 23 nå. (Begynner navnet hans på W? Og bor like ved Carl Berner?) ble veldig nysgjerrig nå. Men du trenger ikke svare altså🙈

Vi hadde ikke sex på ett år, han fikk den rett og slett ikke opp. Og det var noe som gikk veldig ut over ham stakkars. Noe som er forståelig. Så selv om jeg var forståelsesfull og aldri presset ham til noe, så fungerte det ikke. Han ville ikke kommunisere med meg og jeg lå flere netter og gråt til slutt. 

Husker han hintet av og til at vi skulle ha sex på kvelden, men det skjedde aldri. For da bare la han seg oppå meg og sa at han var glad i meg. For så å legge seg tilbake og sove... 

Håper virkelig det ordner seg for dere. Kommunikasjon er det viktigste❤️ Anbefaler deg å snakke med ham om hva du føler. Og si at du støtter ham uansett og ønsker kun det beste for ham. Lykke til 😊

Takk! 

Uff for en lei situasjon! Sikkert ikke lett for noen av dere! 

Vi snakker nok ikke om samme fyr, vi bor på vestlandet, og navnet begynner på E.

Takk! :)

Anonymkode: 3b38b...cca

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Way to go med å henge ut eksen din med alt for spesifikk info :P 

Anonymkode: 318b8...439

• Liker 2
Skrevet

Noen innspill til hvordan jeg kan gjøre situasjonen bedre når vi skal ha sex? Han kommer til å bli stresset og stiv, og skynde seg, og da blir det anspent og unaturlig. Hvordan kan jeg "tvinge han" til å slappe av når vi skal ha sex? 

Skrevet
På 3.11.2016 den 20.20, wulfie skrev:

Kanskje han rett og slett er en snill og god fyr som venter fordi han respekterer deg veldig! 

Neeeeei, sånne finnes da ikke?

Anonymkode: 56791...e91

Skrevet (endret)
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen innspill til hvordan jeg kan gjøre situasjonen bedre når vi skal ha sex? Han kommer til å bli stresset og stiv, og skynde seg, og da blir det anspent og unaturlig. Hvordan kan jeg "tvinge han" til å slappe av når vi skal ha sex? 

Hvor langt "går" dere i dag? Hva med massasje? Kyssing og kosing . Når dere sover i samme seng må det jo være muligheter . Kos med hverandre så langt det går uten nødvendigvis å ha samleie. Vis at du er kåt på han! Når han ligger bak deg i senga med en stiv en så må det være mulig å få noe ut av det. Tør å ta litt initiativ. Som andre sier - dusj sammen . Spør om han vil være med deg i dusjen før dere går til sengs.

Svar på spørsmålet : Prøv å bli trygge på hverandre før dere har samleie.

Endret av petterm
Svar på spørsmålet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...