AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Min ekskjæreste ba alltid om at jeg skulle betale, så jeg betalte omtrent 75% av mat og drikke ute. Nå dater jeg en fyr som alltid insisterer på å betale. Jeg tilbyr hver gang, men han er fullstendig avvisende på at jeg skal betale. Han betaler både mat og drikke på byen og tilbyr enda mer. Det er veldig tidlig i forholdet, og jeg syntes det er ubehagelig at han skal betale. Jeg vil ikke at han skal sitte med samme følelse av å bære meg økonomisk som jeg gjorde for min eks. Samtidig insisterer jeg på å betale hver gang, tar frem kortet og insisterer flere ganger, men er også redd for at han tar dette ille opp. At jeg ikke "lar han skjemme meg bort". At jeg ødelegger gesten hans osv. Hvordan kan jeg løse dette? Han er i full jobb og jeg er student, og han bruker ofte dette som argument. Syntes likevel det er mest riktig at vi bytter på. Syntes det er litt tidlig å ta det opp som et tema, ettersom vi bare har datet noen uker.. Anonymkode: c5a8e...84d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 4 minutter siden, O.G. skrev: Invitere ham hjem på mat der. Bør man ha sex da? Anonymkode: e6123...ca3
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bør man ha sex da? Anonymkode: e6123...ca3 Hvis man vil.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Når du tilbyr deg så er det jo hyggelig det, og det viser jo at du ikke ønsker å utnytte han. Thumbs up Når han likevel tar regninga, så er jo det hans valg, så ville ikke bekymret meg for det. Kjøp heller en liten overraskelse til han, lag mat hjemme og inviter han eller noe slikt, så kan du jo bidra litt på den måten. Er vel ikke så unaturlig når den ene er student og den andre jobber. Ikke at man som student skal leve på noen andre, men det er jo ikke så rart at man ønsker å spandere litt på noen man liker når man er i full jobb og har bedre råd. Anonymkode: 9351f...91a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå