AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Og kan anbefale meg noen øvelser som skaper bedre holdning (er litt kus) og styrker rygg og mage. Er slank så ikke noe ønske om vektnedgang. Kun "vedlikeholde". Har ikke trent noe særlig i livet så vil gjerne forebygge litt før jeg blir eldre. Ønsker ikke trene på noe treningssenter da jeg vet jeg faller ut etter en måned. Er flink til å være støttemedlem. Er heller ikke veldig glad i jogging, men går mye turer og de varer gjerne i 40 min og går i snitt annenhver dag. Har derfor anskaffet meg strikk og skal etter hvert skaffe ei treningsmatte så jeg kan gjøre noen øvelser hjemme. Har ellers et sunt og variert kosthold. Mye havregrøt/eller egg til frokost, brødmåltid som regel til lunch eller evt kylling/pasta salat og alt mulig til middag. Sjelden kveldsmat da vi spiser ofte sent. Har sjelden behov for mellomåltid, men hender jeg tar med meg en proteinbar i veska på skolen, eller banan. :-) Har lyst til å få bittelitt muskler da jeg ikke ønsker å bli beinskjør som 40 åring så har tenkt over om jeg f.eks får i meg nok proteiner. Med andre ord er det kun forebygging jeg er ute etter og litt mer energi i hverdagen så om noen kan gi meg noen tips blir jeg glad. :-) Anonymkode: 02aa8...ece
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Ok, siden jeg ikke får noen respons så kanskje jeg skal prøve med om noen trener hjemme og kan anbefale øvelser? Trenger ikke være med strikk altså. :-) Anonymkode: 02aa8...ece
penny_ Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Her har du mange øvelser: https://www.youtube.com/playlist?list=PLEVgzIGFHy0CfytoHQwsPFkn3g_L1Myhs
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Takk! :-) Burde jeg tenke noe på å endre kostholdet, eller spiser jeg bra nok hvis det kun er for å vedlikeholde/forebygge med tanke på proteiner? Ser for meg at jeg f.eks tar tre økter i uka og går noen ganger turer på f.eks 40 min de andre dagene. Må jo hjelpe på det? Har skrevet ned en oversikt over kostholdet mitt i første post. :-) Anonymkode: 02aa8...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå