Gjest O.G. Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Du har da pyntet deg så fint i avataren din til valget i USA. Noen spesiell grunn til det?
Summers Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 (endret) Har tidligere hatt en del smarte kvinner med mye innflytelse som profilbilder tidligere og tenkte det var greit å bytte til Hillary nå rundt valget. Gøy du la merke til min nye avatar @O.G.. Hvem har du og hvorfor har du valgt han? Endret 4. november 2016 av Summers 2
Gjest O.G. Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 4 timer siden, Summers skrev: Har tidligere hatt en del smarte kvinner med mye innflytelse som profilbilder tidligere og tenkte det var greit å bytte til Hillary nå rundt valget. Gøy du la merke til min nye avatar @O.G.. Hvem har du og hvorfor har du valgt han? Det er Alfred Hitchcock. Jeg har hans filmer kjørende denne høsten og tenkte det var på sin plass.
minister-mio Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Gode valg av personer på profilbilde begge to
Summers Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 (endret) 19 timer siden, O.G. skrev: Det er Alfred Hitchcock. Jeg har hans filmer kjørende denne høsten og tenkte det var på sin plass. Ikke dum høst:-) 18 timer siden, minister-mio skrev: Gode valg av personer på profilbilde begge to Takk! Bra profilbilde på deg også. Endret 5. november 2016 av Summers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå