AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Hei! Jeg fikk tatovert øyenbryn i Polen, nektet å betale da resultatet ble ulikt. (Ja jeg angrer, virket som en veldig seriøs plass..) jeg kan sminke over feilen, men må nå bruke penger på å få det rettet. Uansett, fikk en Mail av de i dag at hvis jeg ikke overfører innen 7 dager, så kommer de til å ta saken videre. Og det kommer til å være dyrt for meg med tanke på omkostninger. (De har mitt fulle navn) vurderer å overføre, det er "bare" 1000kr, men det er en prinsipp sak fra min side. Kan jeg få konsekvenser hvis jeg ikke gjør det? Anonymkode: 7128c...e26
Fru Uperfekt Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg fikk tatovert øyenbryn i Polen, nektet å betale da resultatet ble ulikt. (Ja jeg angrer, virket som en veldig seriøs plass..) jeg kan sminke over feilen, men må nå bruke penger på å få det rettet. Uansett, fikk en Mail av de i dag at hvis jeg ikke overfører innen 7 dager, så kommer de til å ta saken videre. Og det kommer til å være dyrt for meg med tanke på omkostninger. (De har mitt fulle navn) vurderer å overføre, det er "bare" 1000kr, men det er en prinsipp sak fra min side. Kan jeg få konsekvenser hvis jeg ikke gjør det? Anonymkode: 7128c...e26 Det må du nesten snakke med de rette instanser i Polen for å finne ut av, men selvfølgelig kan de anmelde deg. Endret 3. november 2016 av Fru Uperfekt
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Gjør du noe i utlandet som ikke er ok, så må du bare ikke tro du kan stikke av og bli ferdig med saken. Landets lover gjelder for deg som for alle andre når du oppholder deg i Polen eller andre land. Hva Polen gjør med folk som ikke betaler for seg, vet ikke jeg, for det følger Polsk lov. Så lenge du ikke har gjort opp for deg så bør du verken reise til utlandet og i alle fall ikke tilbake til Polen. Er en tusenlapp verdt dette? Kontakt Forbrukereuropa og forhør deg om hva du bør gjøre her. Du er ikke redd for MRSA? Anonymkode: 7b60d...aec 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Regner med du skrev under på noe, siden de har diverse personalia på deg..? Anonymkode: ddc9f...d11
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Du vil tvilsomt bli etterfulgt i utlandet. Anonymkode: 13bdb...0d4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Jeg mener ikke bli etterfulgt Anonymkode: 13bdb...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå