Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2002 #1 Del Skrevet 24. juli 2002 Noen som kan fortelle meg hvordan en mannlig vekt er (mennesketype)? Småforelsket meg, men for tidlig å avsløre noe, da vi nettopp har møttes (kun vært i dialog en håndfull ganger). Hørt gjennom venner/bekjente at han skal være betatt av meg. :oops: Har de lett for å forelske seg sånn med en gang...? Hva slags "kvinnetyper" går de stort sett etter/finner tiltrekkende; ytre/indre egenskaper - bør jeg f.eks. vente med å ta noe initiativ; liker "han" å være "jeger'n" el. hva? Noen som vet?? Alt er egentlig av interesse, samme hva dere har å bidra med; bare jeg kan få litt innblikk i "deres verden og tenkemåte". Joda, har søkt litt rundt om kring på nettet ang. temaet astrologi etc. (reinspikka vås vil kanskje noen si), men bedre å få litt mer "personlige" råd og innfallsvinkler fra noen som har erfart og vet litt (kjenner noen)... :P Abrazo (klem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 24. juli 2002 #2 Del Skrevet 24. juli 2002 Vektgutter er veldig sjarmerende og flørtete - og gjett om de vet det! De er ikke helt sikre på hva de vil ha, har vanskelig for å bestemme seg og vil helst gjøre alle til lags - for de hater å krangle (men diskuterer gjerne)! De liker jenter som er sosiale, intelligente og ser vakre/søte ut. Så hvis du klarer å være like sjarmerende som han, og itilegg kle deg litt trendy og være ren og pen fra topp til tå - så er han din! Men du må huske å ikke være innpåsliten, husk at vekten er et lufttegn, og de trenger å føle seg fri! Dette er selvfølgelig bare generelt om vektgutter, har jo ikke sett på fødselskartet hans... Lykke til da Abrazo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 24. juli 2002 #3 Del Skrevet 24. juli 2002 Vektens egenskaper: Mennesker som er født i vektens tegne er gjerne verbalt flinke og kommer godt ut av det med sine omgivelser. Tegnet er ledende, noe som gjør vektene hyggelige, imøtekommende, varme og sjarmerende. Med kjærlighetsgudinnen som symbol er vekten rineligvis sterkt orientert mot kjærlighet. Videre er vekten er maskulint tegn, noe som vanligvis medfører en utadvendt legning. Vekter er utrolig snille og gjør mye godt for andre. Den oppriktigheten og inderlige varmen i vektens måte å vise kjærlighet på gjør dem så herlige å leve med! Jeg er selv vekt og sammen med en vekt, så alt dette som er fra en 'vekt-bok' skrevet av Julia og Derek Parker er helt riktig! Min mann er utrolig snill, omtenksom, sjarmerende og ikke minst kjekk! Du har gjort et kupp; hold på denne mannen! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2002 #4 Del Skrevet 27. juli 2002 En mannlig vannmann og en kv.vannmann som elskere? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 27. juli 2002 #5 Del Skrevet 27. juli 2002 En mannlig vannmann og en kv.vannmann som elskere? Noen som vet? Uten å regne for mye paraden din, men: Spiller det egentlig noen rolle? Jeg mener: Hva hvis noen sier nei, n e i, NEI, disse stjernetegnene fungerer overhodet ikke sammen! Er det nok til at du vil unngå å innlede et forhold til denne mannen, selv hvis du fram til nå har hatt veldig sansen for ham, og føler selv at dere er kompatible? Jeg spør fordi jeg lurer på hvor mye folk som tror på astrologi lar avgjørelsene sine styres av slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 27. juli 2002 #6 Del Skrevet 27. juli 2002 Hei. En "såkalt" mannlig vekt er skjønn når det kommer til vennskap og sex. De er svært opptatt av kjærlighet, men har vel ikke særlig dybde når det kommer til stykket... De tiltrekkes lett av ytre skjønnhet, og det kan jo være en fordel i startfasen !!! Det finnes ingen bedre elsker enn en vekt, ei heller en bedre venn !!! DER viser de sin styrke. Og her snakker jeg av erfaring... Stå på !!! Venus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 27. juli 2002 #7 Del Skrevet 27. juli 2002 Gjest: To vannmenn passer fint sammen. Vannmenn er litt intellektuelle, ganske originale og blir ofte regnet som litt følelsesløse/kalde i astrologien (dette er bare generelt, en vannmann blir styrt av andre tegn også, dette er forskjellig fra når du ble født). Seksuelt elsker vannmenn å eksperimentere - så dette kan bli spennende (de er utrolige kreative)!! De er ikke så veldig lidenskapelige, men ser på sex som en lek som skal gi både moro og nytelse Verdande: Noen som går ifra hverandre fordi de får høre at de ikke passer sammen i astrologien... hørtes tåpelig ut!! Alle stjernetegn passer mer eller mindre sammen. Vi er forskjellige, men alt kan fungere. Jeg tror på astrologi, synes det er veldig interessant. Alt stemmer omtrent nøyaktig på meg når jeg fikk stillt mitt personlige horoskop. Det er til og med blitt bevist at mennesker faktisk blir påvirket av astrologi (stjernehimmelen/planetene), så det er ikke bare overtro heller! Men tro på det den som vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 28. juli 2002 #8 Del Skrevet 28. juli 2002 Noen som går ifra hverandre fordi de får høre at de ikke passer sammen i astrologien... hørtes tåpelig ut!! Javisst. Like fullt har jeg f.eks. sett kontaktannonser der folk spesifikt sier at den som svarer må være stjernetegn X eller Y. Det synes jeg er ufattelig tåpelig, selv når jeg tar på meg forståelsesfull-brillene. (ftr: det jeg faktisk spurte om var om man vil la være å innlede et forhold til en person med et gitt kjennetegn) Det er til og med blitt bevist at mennesker faktisk blir påvirket av astrologi (stjernehimmelen/planetene), eminel, har du vurdert om slike ting kanskje faller litt mer innunder fagfeltet astronomi? :blunke: så det er ikke bare overtro heller! Men tro på det den som vil... Nåja. Jeg tror nok jeg ville vente med å avklassifisere det som overtro inntil bevismengden var en smule mer substansiell. Men for all del, folk får tro på hva de vil for min del, så lenge det ikke plager eller skader noen. Hm. Du får prøve denne, da: Jeg er vær, og samboeren min er løve. Hva har du å si om oss, både som enkeltindivider og som par? Jeg lover å være ærlig når jeg svarer deg, uansett hva du måtte hoste opp av astrologiske teorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2002 #9 Del Skrevet 28. juli 2002 jeg er vannmann og han vær, hva syns du om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2002 #10 Del Skrevet 28. juli 2002 Hei dere :D Jeg som startet tråden her, og vil bare takke alle for gode og spennende svar! Jeg er forøvrig født i skorpionens tegn... noen som sitter inne med info. på hvordan skorp./vekten utfyller hverandre og passer sammen som elskere (livsledsager)? Ikke fått noe respons på hva slags "kvinnetyper" de stort sett går etter/finner tiltrekkende; ytre/indre egenskaper - bør jeg f.eks. vente med å ta noe initiativ; liker "han" å være "jeger'n" el. hva? Fint å visst litt mer om dette også - på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. juli 2002 #11 Del Skrevet 29. juli 2002 Hm. Du får prøve denne, da: Jeg er vær, og samboeren min er løve. Hva har du å si om oss, både som enkeltindivider og som par? Jeg lover å være ærlig når jeg svarer deg, uansett hva du måtte hoste opp av astrologiske teorier. Oki doki, Verdande, har tryllet frem litt info om disse to, du får lese og se om du synes det stemmer da! den kvinnelige væren Hun er så absolutt opptatt av kjærlighet, men er for absorbert i verden omkring seg - for å ikke snakke om seg selv - til at kjærligheten kan bli hennes alfa og omega. Hun kan klare seg bedre uten av mann enn noen annen kvinne. Det en mann kan gjøre, kan hun gjøre bedre, tror hun. Værjenta åpner sine egne dører. Hun tar på seg sin egen jakke, kjemper sin egen kamp, setter fram sin egen stol, tenner sin egen sigarett osv. uten mannlig hjelp. Å gjøre ting selv er for henne den raskeste måten. Hun ønsker å være den som tar initiativet i et kjærlighetsforhold. Hun vil kreve mye av en person, men til gjengjeld gi dobbelt så mye tibake. Alt hun gjør er direkte. Mars-kvinnen er ærlig og lidenskapelig, lojal og spennende, men også litt impulsiv, sjefete og uavhengig. den mannlige løven Skal du fange denne mannen - så gjør det enkelt. Vær publikum. Han gir seg i vold med romantikken med et lykkelig smil om munnen hvis du spiller kortene godt, beundrer han, smigrer han og respekterer han. Den mannlige løve tenker ikke økonomisk hvis han er interessert. Han inviterer til dyre restauranter, overøser med parfyme og blomster, tar deg med på kino og gir deg fantastiske kjærlighetserklæringer. Den som ikke reagerer på sånt må være laget av stein. Hans sosiale liv er aktivt. Løvegutter sitter ikke foran TV'en en lørdagskveld. Han liker fester og sport, men når han blir gammel foretrekker han å slite tribuner mens du løper etter sjokolade og brus til han. En løve er også flink til å reparere ting. Soltegnet har nemlig mekaniske evner. Det finnes ikke noe ondt blod i løven, han kan bli forferdelig sint, men ikke ondskapsfull. Og han er aldri langsint. disse to sammen Et forhold mellom en vær og en løve kan gå veldig fint for seg. De er begge ildtegn og har derfor mye tilfelles. Ildtegn er som kjent lekne, eventyrlystne, optimistiske, lidenskapelige og stolte. Problemet mellom to ledertyper er vel at de begge vil bestemme - og begge vil ha det siste ordet i en krangel. Løver har tendens til å flørte for mye, men er han forelska, klarer han å holde seg på matta. Han kan også være veldig frittalende og ikke så opptatt av andres følelser. Væren ville aldri funnet seg i å bli tråkket på. Hun er selv lojal til det siste. Og hennes ild kan fort bli til is! Dette er et par med ekte følelser, som begge er utrolig romantiske og glad i overraskelser. De faller for smiger - og er flinke til å gi komplimenter. Seksuelt liker begge å dominere og nøler ikke med å prøve nye ting. Også her er væren spesielt rett på sak! Og jeg blander ikke astrologi med astronomi i den forstand. At vi mennesker blir påvirket av planetene er astrologi. Det er sånn de regner ut horoskoper fram i tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piano Man Skrevet 29. juli 2002 #12 Del Skrevet 29. juli 2002 Til deg som startet innlegget: Du spør om hvilke typer den mannlige vekten foretrekker? Jeg er mannlig vekt og foretrekker kvinnelig vekt, kvinnelig vannmann og kvinnelig løve. Jeg oppfatter vær og skorpion som for dominerende. Tror jeg har lest om at vekten passer med vannmann og løve ihvertfall. Likevel så går dere nok bra i sammen likevel. :D :D :D :D Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 30. juli 2002 #13 Del Skrevet 30. juli 2002 (endret) Tøft av deg å ta utfordringen, eminel! Jeg synes faktisk sånt som dette er litt vittig selv om jeg ikke er mer overbevist enn da vi begynte. Endret 15. september 2007 av Verdande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2002 #14 Del Skrevet 30. juli 2002 Prøver igjen jeg... mer personlig nå; hei eminel :D Kan du gi meg info. på det du sitter inne med av kunnskap på hvordan skorpionen/vekten utfyller hverandre og passer sammen som elskere (livsledsager)? Fint å visst litt mer om hva slags "kvinnetyper" de stort sett går etter/finner tiltrekkende; ytre/indre egenskaper - bør jeg f.eks. vente med å ta noe initiativ; liker "han" å være "jeger'n" el. hva? Foretrekker de passive, beskjedne (elegante) kvinner - kontra litt frampå, lystige, muntre og sjarmerende kvinner, el. en god blanding? Er vekter dominerende, liker/skal de være "sjefen", i så fall har vi et problem; jeg er en fullekte skorpion! Om enn en litt føylig/veldig romantisk og kjærlig en da, bare han spiller på de rette strengene... Ellers kan du se "våre" plasseringer/planeter som jeg har lagt under generel debatt, samme tråd (kun hvis du vil gå litt dypere til verks altså). Venter i sitrende spenning (på forhånd takk for oppmerksomheten) Abrazo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella Skrevet 30. juli 2002 #15 Del Skrevet 30. juli 2002 Beskrivelsen av vær-kvinnen passet godt på meg Vær-kvinnen Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katta ikke innl Skrevet 30. juli 2002 #16 Del Skrevet 30. juli 2002 Passet og bra på meg... Men eg er vekt :ops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristine Skrevet 27. oktober 2011 #17 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg mener at skorpion og vekt passer veldig bra sammen... Jeg er skorpion selv og han er vekten.. Du kan tenke at elementene går fint sammen.. Vann og luft, ville ikke prøvd ild. Men som jeg merker det så elsker dem og jakte vis du gir deg for lett så kan han plutselig gå lei:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahowni Skrevet 27. oktober 2011 #18 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kreps og vekt er begge opptatt av følelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 27. oktober 2011 #19 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skullet til å si at jeg er takknemlig for at tråden er ni år gammel, men så innså jeg at folk tror jo på slikt i dag òg... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 27. oktober 2011 #20 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skullet til å si at jeg er takknemlig for at tråden er ni år gammel, men så innså jeg at folk tror jo på slikt i dag òg... Herregud, det er så typisk dere som er født i eh..Hamsterens tegn. Skeptikere hele gjengen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå