Gjest amtech Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 http://www.p4.no/det-gode-liv/jenna-klaget-over-at-naboen-hadde-hoylytt-sex---fikk-gave-tilbake/artikkel/679078/ Naboen sier: "Jeg var ikke klar over hvor høylytt jeg er." Man hører vel selv hvor høylytt man er? Eller er det vanlig at hørselen kobles ut når man har sex?
Summers Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 De bodde på studenthjem, da kan det jo være ekstremt lytt. 2
Gjest amtech Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, Summers skrev: De bodde på studenthjem, da kan det jo være ekstremt lytt. Jepp, det vet jeg alt om for å si det sånn. Men der visste alle som var høylytte at de var det :P
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Blir en smule kåt av å høre på.... Anonymkode: d7338...b79
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Gutt 19. Er selv veldig høylytt å bor på studenthybel. Jeg tenkte ikke over det selv, men etter at studentkameraten min tok et opptak av lydene mine som varte nesten en time. Jeg blei ganske flaut å etter å ha hørt meg selv skrike ut den tredje orgasmen, sa jeg ganske så sjenert, skal skjerpe meg as. Han sa det ikke gjorde han noe å slappet av etter det. Anonymkode: 619a2...10d
cmd Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 hehe... jeg har ikke vært i likende situasjoner men hørt når de har hatt høy musikk.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 9 minutter siden, cmd skrev: hehe... jeg har ikke vært i likende situasjoner men hørt når de har hatt høy musikk. Vet ikke om du er gutt eller jente, men siden jeg er gutt, føler jeg selv det er mye mer flaut at jeg som gutt stønner å bråker fælt. Jenter skal jo bråke litt og er akseptert at de gjør det. Vi gutta skal jo være tøffe å være stille. Men selv om jeg prøver alt, er jeg blir som et villdyr, jeg mister kontrollen på kroppen og stemmen, det skjer hver gang as. Stønner ikke bare når jeg får orgasme, men nesten hele tiden og når orgasmen kommer, blir det så intens at det er null mulighet å være stille. Heldig at hybrlkameraten min godtar stønninga mi, hvis ikke kunne jeg ikke hatt sex. Anonymkode: 619a2...10d
cmd Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke om du er gutt eller jente, men siden jeg er gutt, føler jeg selv det er mye mer flaut at jeg som gutt stønner å bråker fælt. Jenter skal jo bråke litt og er akseptert at de gjør det. Vi gutta skal jo være tøffe å være stille. Men selv om jeg prøver alt, er jeg blir som et villdyr, jeg mister kontrollen på kroppen og stemmen, det skjer hver gang as. Stønner ikke bare når jeg får orgasme, men nesten hele tiden og når orgasmen kommer, blir det så intens at det er null mulighet å være stille. Heldig at hybrlkameraten min godtar stønninga mi, hvis ikke kunne jeg ikke hatt sex. Anonymkode: 619a2...10d skjønner deg. Men har hørt at det er mange jenter som hyler under lek Mann hyler kun når han kommer .. kameraten din vet når du har sex.. kanskje blir verre når han har besøk av ei jente og har sex... du får høre
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 2 minutter siden, cmd skrev: skjønner deg. Men har hørt at det er mange jenter som hyler under lek Mann hyler kun når han kommer .. kameraten din vet når du har sex.. kanskje blir verre når han har besøk av ei jente og har sex... du får høre Jeg hyler nesten hele tiden og så skriker jeg når orgasmen kommer å det går for meg. Holder også på lenge, 1-2 timer å får 3-5 orgasmer. Er det noen knep for å hyle mindre, eller skal det bare komme naturlig? Ja, kameraten min vet når jeg har sex, for det er bare en tynnuisolert vegg i mellom oss. Han har sagt at det ikke gjør noe å at jeg bare må ha sex så mye jeg vil. Han har fått besøk av både kamerater og jenter, dem har glist litt å spurt om det var deilig siden jeg skreik så fælt, blir litt flau da as. Anonymkode: 619a2...10d
stan Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 Hvorfor er det flaut at noen hører når man har god sex? De er jo bare misunnelige
cmd Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hyler nesten hele tiden og så skriker jeg når orgasmen kommer å det går for meg. Holder også på lenge, 1-2 timer å får 3-5 orgasmer. Er det noen knep for å hyle mindre, eller skal det bare komme naturlig? Ja, kameraten min vet når jeg har sex, for det er bare en tynnuisolert vegg i mellom oss. Han har sagt at det ikke gjør noe å at jeg bare må ha sex så mye jeg vil. Han har fått besøk av både kamerater og jenter, dem har glist litt å spurt om det var deilig siden jeg skreik så fælt, blir litt flau da as. Anonymkode: 619a2...10d jaja.. du får leve med det ... inntil du har flyttet ut av hybel
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 45 minutter siden, cmd skrev: jaja.. du får leve med det ... inntil du har flyttet ut av hybel Hei, sant det. Tror faktisk at kameraten min blir litt tent av det, for han setter aldri på musikk å går aldri ut eller finner på noe annet lissom Anonymkode: 619a2...10d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #13 Skrevet 4. november 2016 18 timer siden, amtech skrev: http://www.p4.no/det-gode-liv/jenna-klaget-over-at-naboen-hadde-hoylytt-sex---fikk-gave-tilbake/artikkel/679078/ Naboen sier: "Jeg var ikke klar over hvor høylytt jeg er." Man hører vel selv hvor høylytt man er? Eller er det vanlig at hørselen kobles ut når man har sex? Les om lydbølger og hvordan de treffer. En lyd laget i en etasje kan høres høyere ut feks 2 meter unna (dvs naboen hører lyden høyere enn du hører lyden). Fra tråden om hun som ble plaget av lyd fra (en maskin i) naboens leiiliget Anonymkode: 09437...0f7 1
cmd Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, sant det. Tror faktisk at kameraten min blir litt tent av det, for han setter aldri på musikk å går aldri ut eller finner på noe annet lissom Anonymkode: 619a2...10d hehe.. da får du invitere ham inn på rommet når dere har......
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #15 Skrevet 4. november 2016 For meg er det ikke ille å høre at naboen har sex. Men i enkelte settinger er det ikke heeelt ideelt. Hadde for noen år siden en nabo som hylte noe så innmari når hun hadde sex. Ofte flere ganger om dagen og enkelte seanser varte i over en time. Greit det, fint for henne og alt det der, men ikke så kult når jeg har familien på kaffebesøk, og de setter igang og tantebarna mine blir urolige fordi "jamen, tante, det høres jo ut som om hun trenger hjelp! kanskje noen slår henne", og alle vi voksne blir litt rådville for hva vi skal si. for ja, det hørtes jo til tider ut som hun fikk grisejuling. Søstersen var ihvertfall ikke gira på å starte seksualundervisningen på denne måten. Anonymkode: d2d26...ffc 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #16 Skrevet 4. november 2016 17 minutter siden, cmd skrev: hehe.. da får du invitere ham inn på rommet når dere har...... Hehe, kanskje det, vi har å tenkt på det Tror jeg sender han en sms å spør han rett ut om han vil være med å se på oss i kveld Anonymkode: 619a2...10d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #17 Skrevet 4. november 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er det ikke ille å høre at naboen har sex. Men i enkelte settinger er det ikke heeelt ideelt. Hadde for noen år siden en nabo som hylte noe så innmari når hun hadde sex. Ofte flere ganger om dagen og enkelte seanser varte i over en time. Greit det, fint for henne og alt det der, men ikke så kult når jeg har familien på kaffebesøk, og de setter igang og tantebarna mine blir urolige fordi "jamen, tante, det høres jo ut som om hun trenger hjelp! kanskje noen slår henne", og alle vi voksne blir litt rådville for hva vi skal si. for ja, det hørtes jo til tider ut som hun fikk grisejuling. Søstersen var ihvertfall ikke gira på å starte seksualundervisningen på denne måten. Anonymkode: d2d26...ffc Huff, nå følte jeg meg litt skyldig as. Men hva skal jeg gjøre da? Klarer ikke å være stille. Må nesten legge en pute over ansiktet mitt før det går for meg da. Litt heldig at det er studenthybel å ingen familier her som jeg bor. Må jo ha sex et sted å kan jo ikke ha hjemme. Hadde det en gang å det ble med den ene gangen, hvis du skjønner. Mamma kom inn å lurte på om jeg ble pint eller hørtes ut som noen prøvde å drepe meg. Hun kom inn akkurat når orgasmen kom, jeg klarte ikke å stanse det. Herregud så flaut as. Anonymkode: 619a2...10d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #18 Skrevet 4. november 2016 31 minutter siden, cmd skrev: hehe.. da får du invitere ham inn på rommet når dere har...... Sendte han melding nettopp, herregud nå føler jeg meg ganske teit as.... Anonymkode: 619a2...10d
Cuntzilla Skrevet 4. november 2016 #19 Skrevet 4. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om du er gutt eller jente, men siden jeg er gutt, føler jeg selv det er mye mer flaut at jeg som gutt stønner å bråker fælt. Jenter skal jo bråke litt og er akseptert at de gjør det. Vi gutta skal jo være tøffe å være stille. Men selv om jeg prøver alt, er jeg blir som et villdyr, jeg mister kontrollen på kroppen og stemmen, det skjer hver gang as. Stønner ikke bare når jeg får orgasme, men nesten hele tiden og når orgasmen kommer, blir det så intens at det er null mulighet å være stille. Heldig at hybrlkameraten min godtar stønninga mi, hvis ikke kunne jeg ikke hatt sex. Anonymkode: 619a2...10d Digg med menn som lager lyd, jeg synes ikke dere skal være stille! Kollektiv er jo ofte store leiligheter som er delt opp i hybler ved hjelp av billige vegger laget av papp og knekkebrød med null isolasjon mellom, og da hører man jo når naboen fiser liksom. Vi satt alltid på musikk og lot det stå til, har fremdeles masse pule-spillelister på spotify og setter dem fremdeles på iblant Hører med til studietiden!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #20 Skrevet 4. november 2016 7 minutter siden, Cuntzilla skrev: Digg med menn som lager lyd, jeg synes ikke dere skal være stille! Kollektiv er jo ofte store leiligheter som er delt opp i hybler ved hjelp av billige vegger laget av papp og knekkebrød med null isolasjon mellom, og da hører man jo når naboen fiser liksom. Vi satt alltid på musikk og lot det stå til, har fremdeles masse pule-spillelister på spotify og setter dem fremdeles på iblant Hører med til studietiden! Kult at du syns det. Har lissom lurt på om det er noe jeg kan gjøre for å dempe lyden eller styrken på orgasmen. Har jo ikke lyst til å legge bånd på meg heller. Tenkt om kanskje pute eller holde for munnen når orgasmen kommer kan hjelpe? Ikke så lett å holde meg fast heller, for jeg blir vill. Jeg er 19 å uerfaren å kjæresten er 29 å vet akkurat hva som får meg til å komme helt i ekstase. Kan være at jeg er ung å uerfaren å ikke har vendt meg til så intenst kraftige orgasmer enda??. Kanskje det roer seg litt etter hvert? Heldigvis syns romkameraten min at det ikke gjør noe da Anonymkode: 619a2...10d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå