AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Halvlangt hår i man bun er in, men hva med langt hår til nedover ryggen? assosierer du det utelukkende til metaldudes, hippier, indianere og eller fantasy-figurer (Gandalf)? Anonymkode: ae0cd...e6e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Ja, jeg assosierer det med metaldudes eller rockerdudes, men det synes jeg bare er positivt. Disse mannfolkene har god musikksmak, er engasjerte i musikk, og spiller ofte et instrument selv. Dessuten er de vanligvis hyggelige og intelligente. :-) Anonymkode: ea206...709 2
Cuntzilla Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Assosierer det med metal/rockedudes. Som er positivt. Man bun assosierer jeg med assholes.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Ja, jeg setter de i den båsen. For meg er det ikke positivt. Anonymkode: 44191...cbc
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Tenker at de sikkert har mange skinnvester.
Gjest Mihva Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Tenker at de driver med eller er veldig investert i musikk ja. Positivt for min del.
Mari Y Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Tja. Ble i hvert fall, men i dag? Vet ikke. Synes faktisk langt hår virker mer naturlig på gutter/menn enn kort hår, men hver sin smak:) Helt ærlig synes jeg ikke kort eller halvlangt hår er stygt på gutter, heller. Jeg bare foretrekker det lange håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå