Lanista1984 Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 I alle år har mange påstått at det finnes spøkelser. Gjenferd og folk som går igjen og igjen. De dunker borti ting så porselen faller i gulvet og de skrur av lys slik at de som bor der snubler i ting og tang. Og de svever rundt. Hvorfor? Hva får evt spøkelsene igjen for dette tøvet? Jeg tror de har sex med hverandre. Det er den eneste årsaken til at de gidder å kødde med folk. Er jeg den første personen som skriver følgende: Jeg tror spøkelser er kåte? Hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Blir ikke det litt nekrofilt? Eller teller det ikke om begge er døde? Men jeg liker teorien din. De er sikkert også kinky tittere som ser på de levende ha sex Anonymkode: 4080f...c63
Lanista1984 Skrevet 3. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke det litt nekrofilt? Eller teller det ikke om begge er døde? Men jeg liker teorien din. De er sikkert også kinky tittere som ser på de levende ha sex Anonymkode: 4080f...c63 Nei, nei. Det teller ikke hvis begge er døde. Da er det helt greit. Kan jo hende de titter på levende når de har sex. Men jeg tror de egentlig ikke liker det noe særlig. Fordi spøkelser har egentlig ikke sansen for levende folk. De synes de er teite.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 9 minutter siden, Lanista1984 skrev: Nei, nei. Det teller ikke hvis begge er døde. Da er det helt greit. Kan jo hende de titter på levende når de har sex. Men jeg tror de egentlig ikke liker det noe særlig. Fordi spøkelser har egentlig ikke sansen for levende folk. De synes de er teite. Tja.. Selv blandt spøkelser vil det alltid være noen som er litt utenfor normen når det kommer til seksuelle preferanser. Anonymkode: 4080f...c63
Lanista1984 Skrevet 3. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tja.. Selv blandt spøkelser vil det alltid være noen som er litt utenfor normen når det kommer til seksuelle preferanser. Anonymkode: 4080f...c63 Det er klart at noen spøkelser er annerledes enn andre. Men jeg tror ikke forskningen har nådd så langt at dette kan stadfestes enda. Men det er trolig at noen spøkelser også er impotente. All den tid de faktisk er døde og de som døde av sprengstoff, kan ha problemer med impotens. Dette er jo selvfølgelig bare spekulasjoner.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 (endret) I følge den svenske mystikeren Emanuel Swedenborg ( 1668-1772 ) så har man sex i den åndelige verden. Men ånder har ikke sex på samme måte som de i den materielle kroppen har. Det var i ihvertfall det han skrev i boken Himmel og Helvete som skal være hans fortellinger fra da han skal ha besøkt himmelen og helvete. Så får folk avgjøre selv om de vil tro på det eller ikke. Endret 3. november 2016 av The Archbishop
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 20 minutter siden, Lanista1984 skrev: Det er klart at noen spøkelser er annerledes enn andre. Men jeg tror ikke forskningen har nådd så langt at dette kan stadfestes enda. Men det er trolig at noen spøkelser også er impotente. All den tid de faktisk er døde og de som døde av sprengstoff, kan ha problemer med impotens. Dette er jo selvfølgelig bare spekulasjoner. Man kan vel aldri vite sikkert på nåværende tidspunkt. Men det er gøy å ha noe å tenke litt på. Selv man er impotent kan man fortsatt nyte andre aspekter av det seksuelle mellom to mennesker (eller i dette tilfellet spøkelser). Og hvem vet? Kanskje dødsårsak ikke har noe å si. Men at alle spøkelser kan ta den formen de ønsker fra sitt tidligere liv. Anonymkode: 4080f...c63
Gjest Edorf Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 Synes det er veldi intrs. å holde seg oppdatert på KG,og TV-norge "Åndenes makt "........
Lanista1984 Skrevet 3. november 2016 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2016 Jeg tror at spøkelser og deres seksuelle interesser har kommet for å bli. For godt, liksom.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #10 Skrevet 3. november 2016 Fy faen noe så kvalmt. Sex med døde er ulovlig og ekstremt forstyrrende. Rapportert! Anonymkode: 25834...b28
Gjest Eugene Onegin Skrevet 3. november 2016 #11 Skrevet 3. november 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy faen noe så kvalmt. Sex med døde er ulovlig og ekstremt forstyrrende. Rapportert! Anonymkode: 25834...b28 Spørsmålet handler ikke om og ha sex med døde. Det handler om at man har sex etter døden når man er i himmelen\åndelige verden. Altså om det er dit man kommer når man dør. Tråden\spørsmålet har ingenting med nekrofili å gjøre.
TMC Skrevet 3. november 2016 #12 Skrevet 3. november 2016 Tror ikke på noe etter døden. Du har ett liv, lev det så godt du kan for deg selv.
Gjest KapteinM Skrevet 3. november 2016 #13 Skrevet 3. november 2016 Tror ikke vi finnes mer når vi er død. Vi er bare død. Hvis vi nå skulle finnes så må jeg så klart ha sex uansett.
Lanista1984 Skrevet 3. november 2016 Forfatter #14 Skrevet 3. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fy faen noe så kvalmt. Sex med døde er ulovlig og ekstremt forstyrrende. Rapportert! Anonymkode: 25834...b28 Kan man bestille en boks med humor til Dem, frue? Eller Herr Håpløs? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå