AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #41 Skrevet 3. november 2016 3 timer siden, Hapi skrev: Jeg ville slettet innleggene dine + overskriften (dette kan du gjere via rediger-knappen), hvis det var meg Anonymkode: c2000...08a 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #42 Skrevet 3. november 2016 Evt be en moderator om å slette hele tråden. Ta kontakt med en aktiv moderator på PM. Anonymkode: c2000...08a
Nordvesta Skrevet 3. november 2016 #43 Skrevet 3. november 2016 Tråden ryddet for innlegg som kan identifisere privatperson og svar til dette Nordvesta, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #44 Skrevet 3. november 2016 Søt jente da! Virkelig Anonymkode: 5221e...678
Hjertefisk Skrevet 3. november 2016 #45 Skrevet 3. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjorde dagen min. Anonymkode: a45c4...3f9 Synes dere er noen skikkelige dårlige mennesker. Som sitter og leker seg på TS sin bekostning når hun i tillegg er oppi en fortvilet situasjon. Lett å gjøre sånt når man bare kan være anonym ja? Dere burde skamme dere!!! 1
Gjest Hapi Skrevet 3. november 2016 #46 Skrevet 3. november 2016 (endret) . Endret 3. november 2016 av Hapi
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2016 #47 Skrevet 3. november 2016 10 minutter siden, Hypnosee skrev: Synes dere er noen skikkelige dårlige mennesker. Som sitter og leker seg på TS sin bekostning når hun i tillegg er oppi en fortvilet situasjon. Lett å gjøre sånt når man bare kan være anonym ja? Dere burde skamme dere!!! Enig, jeg blir kvalm.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #48 Skrevet 3. november 2016 8 minutter siden, Hypnosee skrev: Synes dere er noen skikkelige dårlige mennesker. Som sitter og leker seg på TS sin bekostning når hun i tillegg er oppi en fortvilet situasjon. Lett å gjøre sånt når man bare kan være anonym ja? Dere burde skamme dere!!! Ja, det er nettopp dette med anonymitet - hun outet seg selv. Anonymkode: a45c4...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #49 Skrevet 3. november 2016 11 minutter siden, Hapi skrev: Du er klar over at du ødelegger for både meg og andre nå? Har du ingen samvittighet? Hjelper ikke å beklage dette her. Hvordan har noen andre enn Hapi selv ødelagt for Hapi? Og hvordan er det blitt ødelagt for andre? Anonymkode: a45c4...3f9 2
Gjest Hapi Skrevet 3. november 2016 #50 Skrevet 3. november 2016 (endret) . Endret 3. november 2016 av Hapi
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2016 #51 Skrevet 3. november 2016 Akkurat nå, Hapi skrev: Enig. Takk for støtten. Men jeg burde ikke være forbauset egentlig. Det er noen ondskapsfulle mennesker her på dette forumet. Kommer til å la trådene om bilen stå i noen dager, og så slette brukeren. Få moderatorene til å slette denne tråden og så kommer du tilbake om noen dager under nytt nick.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #52 Skrevet 3. november 2016 13 minutter siden, Hypnosee skrev: Synes dere er noen skikkelige dårlige mennesker. Som sitter og leker seg på TS sin bekostning når hun i tillegg er oppi en fortvilet situasjon. Lett å gjøre sånt når man bare kan være anonym ja? Dere burde skamme dere!!! Nei, vi bedriver bare litt folkeopplysning. TS skal være kjempeglad for at det ikke var noen "ekte" klarsynte som fikk kloa i henne. 13 minutter siden, Hapi skrev: Du er klar over at du ødelegger for både meg og andre nå? Har du ingen samvittighet? Hjelper ikke å beklage dette her. Se på deg som voksenopplæring. I motsetning til de fleste klarsynte brukte jeg ikke mine "evner" til å berike meg selv. Tenk hvor lett det hadde vært for en profesjonell klarsynt å lure til seg penger fra deg, enten nå eller neste gang du lurte på noe. Klarsynthet er en stygg og kynisk bransje som utnytter godtroende mennesker. Jeg passet også på å ikke poste noe som kunne identifisere deg. Anonymkode: 8cb60...ade 3
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2016 #53 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, vi bedriver bare litt folkeopplysning. TS skal være kjempeglad for at det ikke var noen "ekte" klarsynte som fikk kloa i henne. Se på deg som voksenopplæring. I motsetning til de fleste klarsynte brukte jeg ikke mine "evner" til å berike meg selv. Tenk hvor lett det hadde vært for en profesjonell klarsynt å lure til seg penger fra deg, enten nå eller neste gang du lurte på noe. Klarsynthet er en stygg og kynisk bransje som utnytter godtroende mennesker. Jeg passet også på å ikke poste noe som kunne identifisere deg. Anonymkode: 8cb60...ade Slutt med å gi deg ut for noe du ikke er.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #54 Skrevet 3. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan har noen andre enn Hapi selv ødelagt for Hapi? Og hvordan er det blitt ødelagt for andre? Anonymkode: a45c4...3f9 Hun sikter kanskje til det jeg skrev om at det var "for mye negativ energi i tråden" til at jeg kunne få noen bra lesning. Men det var altså bare trolling det også, Hapi, et forsøk på å piske opp stemningen litt (vurderte å skrive noe om "energivampyrer" også) Men altså, Hapi, det er ingen som har ødelagt noe for noen her. For det var ikke sånn at det stod en gjeng med "ekte klarsynte" klare til å svare i tråden din om vi andre bare gav oss. Anonymkode: 5221e...678 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #55 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Slutt med å gi deg ut for noe du ikke er. Jeg er bare nabokjerringa som er dritt lei av å se godtroende mennesker bli utnyttet av klarsynte, healere og annet tøys. Anonymkode: 8cb60...ade 1
Gjest Hapi Skrevet 3. november 2016 #56 Skrevet 3. november 2016 (endret) . Endret 3. november 2016 av Hapi
Gjest Hapi Skrevet 3. november 2016 #57 Skrevet 3. november 2016 (endret) . Endret 3. november 2016 av Hapi
Gjest Hapi Skrevet 3. november 2016 #58 Skrevet 3. november 2016 (endret) . Endret 3. november 2016 av Hapi
Gjest Hapi Skrevet 3. november 2016 #59 Skrevet 3. november 2016 (endret) . Endret 3. november 2016 av Hapi
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #60 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, Hapi skrev: Noen er dritt lei av sånne idioter som deg også. Nå har du kastet bort mye av min verdifulle tid. Jeg har sittet her og grått pga den bilen idag. Jeg har ikke råd til å kjøpe ny bil, og får sannsynligvis ikke igjen på forsikringen da bilen var ulåst. Skikkelig jævlig er du, og det får du ta til deg. Men hva hadde du forventet når spør etter synske som skal finne igjen bilen din? Alle synske er svindlere, og de fleste er ute etter pengene dine. Da skal jeg komme med en siste spådom. (Også basert på kunnskap og statistikk fremfor magi) Bilen din vil komme til rette igjen. Stjålet bil på en liten øy med nøklene i: Det er svær stor sannsynlighet for at det er noen lokale ungdommer, narkiser eller småkriminelle som snublet over bilen tok seg en tur i den. Den er sannsynligvis forlatt et sted i nærheten. Har du skikkelig uflaks har de tent på den, men ettersom det ikke er rapportert noen bilbranner i nærheten er det lite sannsynlig. Det tar litt tid før en hensatt bil blir rapportert til politiet, men innen noen måneder er det veldig gode sjanser for at den blir funnet igjen. Anonymkode: 8cb60...ade 3
Anbefalte innlegg