Emit Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Skyggestreker to dager på rad dag 8 og 9 etter frys. Begge RFSU. Tilfeldig eller noe i gjærdet tror dere? Har kjøpt en clearblue digital men bør nok vente til lørdag med den. Eller?! Blir gal!!!!!
Emit Skrevet 3. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2016 Vanskelig å ta bilder. Den røde er fra i ettermiddag, de to andre fra i går og i dag tidlig.. Mamma fikk se den røde og såg en rosa strek. Dog veeeeeeldig svak.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, Emit skrev: Vanskelig å ta bilder. Den røde er fra i ettermiddag, de to andre fra i går og i dag tidlig.. Mamma fikk se den røde og såg en rosa strek. Dog veeeeeeldig svak. Ser svak strek på strimmel, ikke på RFSU. Jeg lurer på om du kanskje er gravid..vent noen dager å test på ny. Masse lykke til. Anonymkode: f583c...11e
Emit Skrevet 3. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser svak strek på strimmel, ikke på RFSU. Jeg lurer på om du kanskje er gravid..vent noen dager å test på ny. Masse lykke til. Anonymkode: f583c...11e Jeg gjør, men sikkert fordi jeg har sett de "live". tester med strimmel i morgen også.. Da er det dag 10 etter innsett og det bør vel da vise noe...
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Jeg fikk dessverre sånne tester da jeg ikke var gravid..mulig jeg hadde kjemisk eller noe, men nå da jeg tok test (og er gravid) så er det ikke tvil om at testen er positiv. Prøv en digital - da er det ikke tvil Krysser fingrene! Anonymkode: 7ed98...b44
Emit Skrevet 3. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk dessverre sånne tester da jeg ikke var gravid..mulig jeg hadde kjemisk eller noe, men nå da jeg tok test (og er gravid) så er det ikke tvil om at testen er positiv. Prøv en digital - da er det ikke tvil Krysser fingrene! Anonymkode: 7ed98...b44 Uff er det jeg er redd for har alltid fått ble blendahvite tester ellers. Må vente med digital til lørdag, da er det 4 dager til mens.. Dette er fryseforsøk da.. Så kan jo være frøet har klort seg fast men sluppet taket.. Disse 14 dagene er j....! Kan eg spørre om du hadde ivf?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 Ikke ivf her nei.. jeg trodde lenge at strek var strek - og fikk slike streker da jeg var gravid forrige gang - så jeg har trodde et par ganger at jeg var gravid uten at jeg var det. De 14 dagene er lange. Håper dere lykkes! Finn på noe hyggelig i dagene fram mot lørdag:) Anonymkode: 7ed98...b44
Emit Skrevet 3. november 2016 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ivf her nei.. jeg trodde lenge at strek var strek - og fikk slike streker da jeg var gravid forrige gang - så jeg har trodde et par ganger at jeg var gravid uten at jeg var det. De 14 dagene er lange. Håper dere lykkes! Finn på noe hyggelig i dagene fram mot lørdag:) Anonymkode: 7ed98...b44 Ja, det står jo i pakningsvedlegg på de strimlene også, at får man strek med farge selv om den er veldig svak, da er man gravid. Så derfor er jeg litt mer positiv etter denne testen. Tatt på ettermiddag.. Får bare håpe!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #11 Skrevet 3. november 2016 Jeg ser en strek! Krysser fingre og tær for deg😊 Anonymkode: 98d87...8f6
Emit Skrevet 3. november 2016 Forfatter #12 Skrevet 3. november 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser en strek! Krysser fingre og tær for deg😊 Anonymkode: 98d87...8f6 Tusen takk!! Er så spent!! Har alle tegn også, men så går jeg på Lutinus og Progynova. De kan jo gi noen slike tegn.. Oppdaterer vel i morgen når jeg tar ny strimmel, den MÅ være sterkere!! 🙏🏽 1
Emit Skrevet 4. november 2016 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2016 Sterkere i dag, gitt! :D nå må det vel være lov å håpe?
LoveTrain Skrevet 4. november 2016 #16 Skrevet 4. november 2016 19 minutter siden, Emit skrev: Takk kan ikke tro det!!! Det kan jeg forstå! Har dere prøvd lenge?
Emit Skrevet 4. november 2016 Forfatter #17 Skrevet 4. november 2016 14 minutter siden, LoveTrain skrev: Det kan jeg forstå! Har dere prøvd lenge? Ja..har barn fra før, de kom ikke av seg selv for å sundet sånn.. så Har jeg mistet to ganger (hjemmelaget) og så prøvde vi hormonstimulering hjemme noen mnd uten hell. Dette er da ivf frys, fryst ned for 3,5 år siden! Merkelig...
LoveTrain Skrevet 4. november 2016 #18 Skrevet 4. november 2016 28 minutter siden, Emit skrev: Ja..har barn fra før, de kom ikke av seg selv for å sundet sånn.. så Har jeg mistet to ganger (hjemmelaget) og så prøvde vi hormonstimulering hjemme noen mnd uten hell. Dette er da ivf frys, fryst ned for 3,5 år siden! Merkelig... Huff, tungt når det skal ta så lang tid Men for en glede når det da klaffer!! Satser alt på at denne klorer seg godt fast
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #19 Skrevet 4. november 2016 Gratulerer så mye 😊 Skal ha insett av frys på tirsdag jeg også, de har også ligget i 3,5 år. Håper jeg er like heldig som deg 😊 Anonymkode: 3afa8...f95
Emit Skrevet 4. november 2016 Forfatter #20 Skrevet 4. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer så mye 😊 Skal ha insett av frys på tirsdag jeg også, de har også ligget i 3,5 år. Håper jeg er like heldig som deg 😊 Anonymkode: 3afa8...f95 Takk ååååå heier på deg!! Så spennende! Har du mange på frys?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå