AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Jeg har møtt en fyr jeg kanskje tror jeg liker litt.. Jeg kunne tenke meg å møtes litt mer siden nå har det bare blitt fylla vas... Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gå frem.. Å jeg vet ikke hva han tenker... Har prøvd å ha en samtale men egentlig virker han kanskje ikke så interessert i uka. Hva er det med meg? Skulle tro jeg aldri hadde vært på en date i mitt liv.. Jeg vet ikke om jeg klarer det her jeg.... Noen flere som sliter eller? Anonymkode: 54794...f78
Gjest Nanne70 Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en fyr jeg kanskje tror jeg liker litt.. Jeg kunne tenke meg å møtes litt mer siden nå har det bare blitt fylla vas... Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gå frem.. Å jeg vet ikke hva han tenker... Har prøvd å ha en samtale men egentlig virker han kanskje ikke så interessert i uka. Hva er det med meg? Skulle tro jeg aldri hadde vært på en date i mitt liv.. Jeg vet ikke om jeg klarer det her jeg.... Noen flere som sliter eller? Anonymkode: 54794...f78 Kan du ikke be ham med på noe som ikke krever så mye prating, da? Det er ikke alle som har like lett for å prate med mennesker de ikke kjenner, og kanskje han (også) synes at det er litt vanskelig siden dere så langt bare har vaset i fylla? Hva med kino, f.eks.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå