kkristin Skrevet 24. november 2004 #1 Del Skrevet 24. november 2004 Den ene puppen min rekker nesten fire cm lenger ned enn den andre, henger og dingler med en diger brystvorte. Mens den andre er ganske spretten med liten brystvorte. Jeg brukte ikke bh under graviditeten....:/ jaja. Noen flere med forskjellige pupper eller er det bare meg i hele verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Det er ikke bare deg!! Brystene er ulike hos de fleste kvinner. Har selv vært i undertøysbutikk og sett kvinner kjøpe innlegg for å kunne ha i den ene cupen, slik at brystene ble samme størrelse. Kan jo være en ide? Om det e rnoe som du plages veldig av kan det endres ved en plastisk operasjon, som du antakelig må bekoste selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. november 2004 #3 Del Skrevet 24. november 2004 Vi har vel alle assymetriske pupper fra naturens side - hos meg er f.eks den ene puppen nesten en halv cup større enn den andre og det kan vær litt plagsomt... dumt når bh'n nesten passer, men den ene cupen er for liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 24. november 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 24. november 2004 Det er ikke bare deg!! Brystene er ulike hos de fleste kvinner. Har selv vært i undertøysbutikk og sett kvinner kjøpe innlegg for å kunne ha i den ene cupen, slik at brystene ble samme størrelse. Kan jo være en ide? Om det e rnoe som du plages veldig av kan det endres ved en plastisk operasjon, som du antakelig må bekoste selv. Det er ikke noe stort problem for meg, men det er jo kjekt å høre at jeg kanskje ikke er aldeles unormal. (jeg er 23 år) Kunne tenkt meg en bok med naturlige nakne kvinner....Så kunne jeg sett hvordan kvinner ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå