Gjest lizard queen Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Kanskje ikke heeelt riktig underforum men Jeg trener fem-seks ganger i uka og jeg prøver å holde hårvasken til to dager i uka. Trener styrke da, så blir ikke gjennomsvett i håret, men blir jo likevel svett, og jeg hater å gå rundt og føle meg skitten. Har prøvd tørrsjampoo men det føles så ekkelt synes jeg. Dere andre som har samme dilemma, hva gjør dere?
Frida Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Skyller håret i dusjen, uten å vaske det med shampo. Rikelig med rent vann hjelper på.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Da jeg økte treningen fra 3 ganger i uken til 5-6 måtte jeg også vaske håret oftere. For meg funker ikke tørrsjampo eller skylling med vann. Blir jeg svett må jeg vaske håret skikkelig. Jeg bruker alltid balsam, og lar håret lufttørke, så tror det går greit å vaske det så ofte. Anonymkode: 521e8...073 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Jeg trener også såpass vaske, men for meg holder det å kun vaske 2 ganger i uka. Tørrshampoo problemet skjønner jeg for det var ikke før i år jeg fant en tørrshampo som ikke virket ubehagelig eller tung for håret Anonymkode: 4edaa...885
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Batiste tørrshampo er best. Anonymkode: e02d2...ed9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Jeg vasker det hver gang jeg har trent. Synes det er ekkelt å være svett i håret uten å vaske det. Anonymkode: 73164...f4e 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Jeg setter opp håret i hestehale og fletter hestehalen slik at selve håret blir veldig lite svett. Jeg vasker med vann i nakken og langs hårfestet, og det er det. Ikke noe problem for meg :-) Anonymkode: ee7f4...1ce
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 Ikke alle av dem! Prøvde flere før jeg fant den rette Anonymkode: 4edaa...885
CoolSistah Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 12 timer siden, Frida skrev: Skyller håret i dusjen, uten å vaske det med shampo. Rikelig med rent vann hjelper på. Har du veldig kort hår?
CoolSistah Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener også såpass vaske, men for meg holder det å kun vaske 2 ganger i uka. Tørrshampoo problemet skjønner jeg for det var ikke før i år jeg fant en tørrshampo som ikke virket ubehagelig eller tung for håret Anonymkode: 4edaa...885 Hvilken tørrshampo var det? (Sorry for to innlegg, multisitering gikk ikke)
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 Når man har svettet må man vaske seg, på den ene eller andre måten. Å ikke vaske en svett hodebunn og et svett hår er like ekkelt som å ikke dusje etter trening. Anonymkode: 0a537...420 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #13 Skrevet 4. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når man har svettet må man vaske seg, på den ene eller andre måten. Å ikke vaske en svett hodebunn og et svett hår er like ekkelt som å ikke dusje etter trening. Anonymkode: 0a537...420 Det tror jeg de fleste har fått med seg. Litt OT. Dere som sliter med fett hår nå om vinteren, hva gjør dere? Vasker håret morgen og kveld? Anonymkode: e02d2...ed9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 Vasker bare kroppen og setter håret i en hestehale. Bruker litt tørrshampoo selv om jeg egentlig ikke synes den hjelper noe særlig. Anonymkode: 9888c...535
Frida Skrevet 4. november 2016 #15 Skrevet 4. november 2016 9 timer siden, CoolSistah skrev: Har du veldig kort hår? Nei, har tykt hår som rekker et stykke nedover ryggen. Men svetter ikke mye i hodebunnen og den lukter ikke etter at jeg har skylt håret godt etter trening. Ifølge frisøren min steller jeg godt med hår og hodebunn, kanskje det er årsaken. Har aldri hatt flass eller tørr hodebunn.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #16 Skrevet 4. november 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg setter opp håret i hestehale og fletter hestehalen slik at selve håret blir veldig lite svett. Jeg vasker med vann i nakken og langs hårfestet, og det er det. Ikke noe problem for meg :-) Anonymkode: ee7f4...1ce Dette er måten jeg også gjør det på. Funker helt greit, det. Anonymkode: 43cd4...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå