AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Er det greit at han sover hos ex´n sin når han er i Oslo på jobb??? Anonymkode: 99780...547
Fru Uperfekt Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Her er det som mye annet i livet flere faktorer som spiller inn. Om det er greit eller ei får du nesten ta opp med han 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Trenger mer informasjon Anonymkode: 45e16...f63 1
Vilali Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Det kommer faktisk helt an på. Min eks hadde jeg aldri stolt på ang akkurat det (han ble aldri fredig med eksen sin), mens med min nåværende kjæreste hadde jeg ikke hatt noe problem med det.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Jeg hadde ikke tillat det. Anonymkode: 94d02...260
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Nei det hadde jeg aldri godtatt.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #10 Skrevet 3. november 2016 Vet ikke om jeg ville godtatt det. Hadde tenkt for mye på at de har hatt sex før... Anonymkode: 1bff1...523
Gjest New Girl Skrevet 3. november 2016 #13 Skrevet 3. november 2016 Hadde aldri vært greit uansett hvilke andre faktorer som er til stede.
Cuntzilla Skrevet 3. november 2016 #16 Skrevet 3. november 2016 Kommer jo an på, men får vel svare ja da, siden jeg har opplevd dette med to kjærester og det har vært greit i akkurat begge de to tilfellene. Ene gangen kjente jeg eksen, det var hundre år siden de hadde vært sammen og de var mer typ barndomsvenner enn ekser på en måte. Det var hun som sov hos han når hun var i byn da. Andre gangen kjente jeg ikke henne noe særlig (hilst en gang), men.. føltes bare greit, stolte bare på han, tenkte ikke noe særlig over det. Men hvis det ikke er greit for deg, så er det jo ikke greit. Det er jo en sak man må spørre kjæresten om, og skjønne hvis hun/han ikke liker det. Man kan ikke bare anta at det er OK.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #17 Skrevet 3. november 2016 Ja, det må da være lov. Jeg suger ofte eksen min i ny og ne, og aldri har det vært et problem heller. Be a little open minded kjære deg. Anonymkode: 4e87c...ee5 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #18 Skrevet 3. november 2016 Hvilket forhold har de i dag? Dette er jo det sentrale. Det er mange som er/blir mer venner i forholdet og da er de på en måte ikke noe mer enn dette etterpå. I en sånn setting tror jeg ikke du skal bekymre deg. På generell basis ville jeg likevel vært svært skeptisk og SNAKKET med han om det så han skjønner at det er litt vanskelig for deg. K Anonymkode: c8c8a...96d
wulfie Skrevet 3. november 2016 #19 Skrevet 3. november 2016 Hadde ikke synes at det var spesielt behagelig og akseptabelt nei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå