AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Har så lyst til å gjøre det litt ekstra koselig på lørdag og overraske kjæresten min med noe ekstra godt. Men jeg er ikke spesielt flink på kjøkkenet så jeg må ikke ta meg vann over hodet. Har lyst til å lage tapas. Er det noen som har litt greie på noen gode tapasretter som ikke krever vanvittig med ulike ingredienser og avanserte "bruksanvisninger"? Det jeg har tenkt på er: - spanske små kjøttboller - Aioli - Godt brød (loff?) - Scampi Også er jeg helt blank på resten. Og noen som kan anbefale en passende vin til dette? Anonymkode: a3d97...eec
Rosewood Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Asparges surret i serranoskinke Spyd med melon (f.eks honning eller cantalope) og spekeskinke Spansk omelett
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Stekt chorizo og hvitløk. Pincho. Patatas Bravas. Drikke: Sangria. Tinto de Verano
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Små wraps med varierende innhold. Anonymkode: 8a55d...0cc
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Ah, takk. :D Anonymkode: a3d97...eec
Gjest TrailerEnka Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 baconsurrede dadler, ostefylte chili med bacon rundt
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Takk for tips! Jeg bestemte meg heller for å lage biff på lørdag da kjæresten min hadde mer lyst på det. :-) Så mens jeg er i gang...hva bruker dere å ha som tilbehør til biff med peppersaus? Passer soppstung til eller blir det litt "too much"? Anonymkode: a3d97...eec
dælk Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 (endret) Vi pleier å ha ovnsbakte grønnsaker eller salat og fløtegratinerte poteter eller potet-sellerirotstappe Endret 3. november 2016 av dælk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå