AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Pappa gikk av med pensjon i sommer og har alltid likt å dille på med ting i ute og inne. Mannen og jeg driver å renoverer bestemors hus (som vi har kjøpt) mens vi bor i en leilighet. Det er mye å gjøre men pappa foreslo selv at han kunne ta noen rom for oss, noe som vi naturligvis var utrolig takknemlig for! Men i dag fikk jeg litt sjokk når jeg var innom med utstyr og materialer. Stygge spikerslag på lister, skruer som er skrudd skakt, vinduskarmer som er kappet i feil vinkel, panelplater som er satt sammen feil, malingssøl på gulvet... Jeg er så glad i pappa og setter pris på at han vil hjelpe men vi kan jo ikke ha det slik! Han pleier alltid å være nøye og jeg husker han gjorde ting om igjen i huset når jeg var liten om det ble feil. Anonymkode: 4076b...2ab
Gjest Magnifiq Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 For en vanskelig situasjon. Men dere må jo nesten ta det opp med han?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Jeg ville nok ikke sagt noe, men bare fikset det i stillhet om mulig. Tresparkel og akrylfugemasse kan til en viss grad redde stygge og feilkappede lister. Anonymkode: 9eb14...c8a 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Gjør det på nytt. Anonymkode: 53573...a58
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Jeg syns du skal si noe til ham
Dexters Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville nok ikke sagt noe, men bare fikset det i stillhet om mulig. Tresparkel og akrylfugemasse kan til en viss grad redde stygge og feilkappede lister. Anonymkode: 9eb14...c8a Nei,det gjør set ikke. da skal det være ekstremt smått feilkapp isåfall. 4
Gjest NotNaomi Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Vanskelig situasjon ja! Men du er jo nødt til å si noe,for hvis ikke blir det litt av en jobb å rette opp. Jeg vet ikke helt,men jeg fikk selv høre på en pen måte at jeg ikke hadde gjort en jobb bra nok en gang,og selv om det var fryktelig flaut,så tok jeg det pent for jeg fikk beskjeden på en hyggelig måte,og hjelp til å gjøre det riktig. Kan jo være at han også tar det fint da,men noen drømmesituasjon er ikke dette akkurat,for hverken han eller deg.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 Du sier du er glad i pappaen din, men det virker ikke sånn. Han synes nok ikke tegningene du kom hjem med fra barnehagen var noen mesterverk, men han hengte de stolt opp på kjøleskapet likevel. Hva med å sette pris på det du har og se på de små kosmetiske feilene som en gave og et minne fra din far. Anonymkode: 84889...a0f 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier du er glad i pappaen din, men det virker ikke sånn. Han synes nok ikke tegningene du kom hjem med fra barnehagen var noen mesterverk, men han hengte de stolt opp på kjøleskapet likevel. Hva med å sette pris på det du har og se på de små kosmetiske feilene som en gave og et minne fra din far. Anonymkode: 84889...a0f Finn en annen tråd å trolle i. Anonymkode: 6bec3...b3b 16
Knut Berg Skrevet 3. november 2016 #10 Skrevet 3. november 2016 3 timer siden, Magnifiq skrev: Men dere må jo nesten ta det opp med han? Nei, kvifor det? Er det ikkje bra nok, lyt dei nesten gjere det omatt, men det er ikkje noko han treng få greie på. Javel, ser han at her er det gjort noko, så må ein bare seie at dette måtte gjerast omatt, men å begynne å skjenne på ein mann som har helpt til i beste meining, er heilt hinsides. Det er absolutt ingenting å vinne på å konfrontere han. Kanskje er dei så heldige at han ikkje merkar reparasjonane? 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #11 Skrevet 3. november 2016 Har du bilde? Anonymkode: 3621b...985 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #12 Skrevet 3. november 2016 7 timer siden, Dexters skrev: Nei,det gjør set ikke. da skal det være ekstremt smått feilkapp isåfall. Du ville blitt imponert om du hadde sett de stygge listene jeg selv klarte å fikse på den måten. Men tidkrevende var det, det var ikke gjort i en håndvending. Anonymkode: 9eb14...c8a
Gjest Magnifiq Skrevet 3. november 2016 #13 Skrevet 3. november 2016 Tenk så nedverdigende om han oppdager at du har fått andre til å rette på hans feil uten at du har sagt noe da..
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du ville blitt imponert om du hadde sett de stygge listene jeg selv klarte å fikse på den måten. Men tidkrevende var det, det var ikke gjort i en håndvending. Anonymkode: 9eb14...c8a Bilde? Anonymkode: 3621b...985
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #15 Skrevet 5. november 2016 På 3.11.2016 den 22.12, Magnifiq skrev: Tenk så nedverdigende om han oppdager at du har fått andre til å rette på hans feil uten at du har sagt noe da.. Det nedverdigende må vel være at han har gjort dårlig arbeid, så dårlig at det må gjøres omatt. Og at dattera sier det rett til han, det gjør det enda verre. Ikke bedre, som du synes å tro. Anonymkode: 3217a...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå