Gjest Timaras Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 (endret) Respektere at du er der. Hvorfor skal jeg bruke energi på mennesker som prøver å leke med mine kjensler? Hadde dere vært venn med noen dere ikke stolte på? Hadde dere vært sammen med noen dere ikke har følelser for? Har blitt lekt med følelsesmessige 1 gang før. Er det noe jeg lærte på det. Så er det : ikke gå i den fellen 1 gang til. Har du kjent på at kjemien ikke har stemt ? Og hva gjorde du med det? Endret 3. november 2016 av Jaikkesant
Gjest Timaras Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 9 minutter siden, MajorasMaske skrev: Jeg kom meg videre. Lykke til. Det har jeg gjort også. 😎 Jeg lot meg ikke Hernes med.😊
MajorasMaske Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Akkurat nå, Jaikkesant skrev: Det har jeg gjort også. 😎 Jeg lot meg ikke Hernes med.😊 Flink du er.
Gjest Timaras Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 23 minutter siden, MajorasMaske skrev: Flink du er. Vel😥😥😥. Det er da ingen kunst.😎
MajorasMaske Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 16 minutter siden, Jaikkesant skrev: Vel😥😥😥. Det er da ingen kunst.😎 Stemmer det
Gjest Timaras Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 (endret) 1 time siden, MajorasMaske skrev: Stemmer det Stemmer ikke alt. STIKK. 😂😂 Livet er for skjørt til at noen skruller skal få ødelegge noe. Lev i nuet. Her å nå. Ikke i går eller i morgen Lev nå. Endret 3. november 2016 av Jaikkesant
Gjest Timaras Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 2 timer siden, lokmeister2016 skrev: hadde kommet meg videre jeg as Absolutt det beste. 😎
Gjest WeirdAlien Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 Har ikke energi igjen å bruke på mennesker som tydeligvis ikke bryr seg om meg tilbake, og det passer meg fint.
Gjest Timaras Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 23 minutter siden, WeirdAlien skrev: Har ikke energi igjen å bruke på mennesker som tydeligvis ikke bryr seg om meg tilbake, og det passer meg fint. Man må ta vare på seg selv. Ingen andre bryr seg.😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå