AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Og hvordan gjøre det i praksis? Anonymkode: bd1d7...0a2
MajorasMaske Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 La folk ha klamydian sin i fred. Herregud ts hvorfor vil du gjøre dette mot noen?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Var ikke det som var spørsmålet. Lurer på om det er mulig og hvordan det gjennomføres i praksis. Har hørt om folk som har gjort det, men vet ikke om jeg tror noe på det. TS Anonymkode: bd1d7...0a2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Ehm, nei... Hva hvis denne personen du gir medisiner er allergisk eller No? Anonymkode: 7fad9...a20
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan gjøre det i praksis? Anonymkode: bd1d7...0a2 Har du sånn helt teoretisk lekt med noen du i teorien ikke skulle lekt med, og utsatt den teoretiske kjæresten din for smitte? Sånn helt teoretisk vil jeg si at det kan være teoretisk ganske farlig å gi noen teoretiske medikamenter de ikke vet om, og som ikke har blitt vurdert av en teoretisk lege. Noen er jo for eksempel allergiske mot penicillin. Anonymkode: f9189...f91
sol87 Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan gjøre det i praksis? Anonymkode: bd1d7...0a2 Det høres vanskelig ut. Antibiotikapiller skal spises hele sist jeg sjekka, og knust antibiotika smaker nok...antibiotika. Alle som har gått på antibiotika før vil kjenne igjen lukten av det når de går på do, og svært mange av oss kvinner får underlivsopp av det. I tillegg er det jo ulovlig og uetisk å lure noen til å ta medisiner uten at de vet det, og i tillegg farlig. Jeg tror også at det blir vanskelig å få tak i nok antibiotika, for man får jo bare nok til seg selv av legen. I de fleste tilfeller hvor et motiv er å "lure" i noen medisiner, vil jeg tro at det dreier seg om et par, der begge trenger behandling...
wulfie Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Hvorfor i all verden skal du lure i noen medisiner?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Det er ulovlig Anonymkode: 772cf...a3a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 Jeg har en venninne om gjorde det med kjæresten sin, så det er jo tydeligvis mulig. Anonymkode: 2d093...da7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Var ikke det som var spørsmålet. Lurer på om det er mulig og hvordan det gjennomføres i praksis. Har hørt om folk som har gjort det, men vet ikke om jeg tror noe på det. TS Anonymkode: bd1d7...0a2 Clamydia i underlivet og i lunger behandles med antibiotika. Antibiotika er på resept. Å lure i noen antibiotika er på samme nivå som å lure dop i noen uten samtykke. Du får heller ikke tak i antibiotika uten å gå via lege og apotek. Apotek skal heller ikke utlevere reseptbelagte preperater til andre enn den de er foreskrevet til. Videre har du problemet med at folk kan bli syk av, les allergisk mot, antibiotika. Da kan de faktisk dø av å få i seg et antibiotikum de ikke tåler. Ergo er det ikke tilrådelig å lure i noen noe de ikke har snakket med legen om i forkant. Anonymkode: 781bb...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå