AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Sønnen min på 8 og jeg har nettopp flyttet til et nytt sted å han har begynt på ny skole. Han har fått en klasse kamerat å vil treffe han vær dag, noe jeg synes er bra. Men hvor ofte er det greit at han kommer på besøk til han? Jeg må følge han siden de bor et stykke fra hverandre, noe jeg ikke har problemer med, men er redd foreldrene ikke synes det er greit at han kommer så ofte? Hva er normen rundt det liksom? Sønnen min vil helst være på besøk hos han i stedet for hod han siden han har playstation å det har ikke vi. Så hvor ofte er greit at han er der? Anonymkode: 155f5...b37
Gjest Magnifiq Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 De bør jo bytte på, ellers er jo min snart åtteåring sammen med venninnene sine stort sett hver dag.
King in the North Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Hvis du er bekymret for hva foreldrene syntes, så er mitt tips å spørre dem Kommunikasjon rundt slike ting gjør det som regel lettere for alle! 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Enig med King in the North, spør foreldrene tilkompisen, det er bare de som vet hva de synes. Men ellers synes jeg du har fått en god anledning til å lære sønnen din sosiale ferdigheter. Når man er mye påbesøk hos noen er det normalt å også be dem på besøk til seg selv. Det mådavære andre ting de kan finnepå en å spileplaystation? Kanskje du kan hjelpe ham med noen forslagfør kompisen kommer, så det blir lettere for ham. Jeg ville insistert på at han også skulle invitert kompisen hjem til seg. Anonymkode: f8ff1...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Det varierer mye hvor gøy andre foreldre syns det er. Noen syns det er bare fint, andre vil ha fred og ro. Noen serverer mat, andre blir sure fordi nabobarnet spiser så mye. Osv Anonymkode: a9781...ffe
minister-mio Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Du bør invitere vennen hjem til dere ca. like mye som din sønn er der syntes jeg 1
jabx Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Hvis det er PlayStation som er hele trekkplasteret bør det kanskje gjøres noe der... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå