AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Det er en jeg er så nysgjerrig på. Lurer på om han har profil på noen av de dating-appene. Noen mulighet for å finne ut av det uten å lage en profil selv? Evt, kan jeg lage en profil, se etter han og så slette profilen igjen uten at jeg har satt noen spor etter meg? Anonymkode: 7eb15...38d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Du kan lage en profil med fake navn og uten bilde. Vet ikke om det går uten profil. Anonymkode: 25289...090
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Ja, du kan spørre han feks. Anonymkode: 490b6...c8d 2
Nettinettet Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Og hva gjør du hvis du finner ut at han har det? Hvorfor skal du se om han er på en datingside?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 2 timer siden, Nettinettet skrev: Og hva gjør du hvis du finner ut at han har det? Hvorfor skal du se om han er på en datingside? Hun slår opp kanskje? er ikke alle kvinner som gidder å være i er forhold med en mann som er aktiv på datingsider - selv om du kanskje mener det er damas skyld at hun ikke har vist sin verdi ovenfor han og at han derfor kan gjøre det med god samvittighet Anonymkode: 92cf8...cb1 1
Nettinettet Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun slår opp kanskje? er ikke alle kvinner som gidder å være i er forhold med en mann som er aktiv på datingsider - selv om du kanskje mener det er damas skyld at hun ikke har vist sin verdi ovenfor han og at han derfor kan gjøre det med god samvittighet Anonymkode: 92cf8...cb1 Jeg trur det kan være greit å høre med TS hva som var grunnen for den kan være så mangt. Det er aldri greit at en person er på datingsider når han eller hun er i ett forhold, men å ha profilen på en daingside i en tidlig datingfase ser ikke jeg på som problematisk. Mange tenker ikke engang over at de har profilen fordi de ikke er aktive mens de blir kjent med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå