Gjest skriver oppgave Skrevet 24. november 2004 #1 Del Skrevet 24. november 2004 Hei! Jeg driver og skriver en oppgave på skolen om fedme og om slankeindustrien og sånn. På internett fant jeg en del info om såkalte feeders og gainers (folk som før opp partneren/seg selv for å legge på seg) Det fascinerte meg. Tror dere det samme fenomenet fins i Norge? At noen VIL legge på seg, mye da, det er ikke snakk om folk som er litt for tynne eller som bygger muskler. Det er folk som elsker fett liksom... Hun ene jeg leste om hadde som mål å bli 300 kilo tung... Hilsen SKo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Ditta syns eg og er veldig fascinerande!! Såg en dokumentar om det på TvNorge for ikkje så lenge sidan. Det var noko av det mest ufyselige eg har sett! Anar ikkje om det fins i Norge. Det fins sikkert en eller annen person med dei lystene her og, men tvilar på det er veldig utbredt i ditte pittelisje landet vårt. Lykke til med oppgåva i alle fall! Fortell oss kva du finn ut om feeders i Norge då! Det vil eg veldig gjerne vite meir om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #3 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg fant jo en del eksempler på feeders og gainers i USA hvertfall - merkelig greie... http://disc.server.com/Indices/195847.html linken tar deg til en side der folk søker etter noen de kan gjøre tjukke eller som de kan gjøre tjukke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 24. november 2004 #4 Del Skrevet 24. november 2004 Guri malla kor sjukt!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #5 Del Skrevet 25. november 2004 Her er også en side om fenomenet: http://www.deviantdesires.com/map/fas.html Det er så raart. Og det må jo være så jævlig usunt! Jeg lurer på hva de spiser for å legge på seg SÅ mye...jeg mener, det kan da ikke være mulig å bli så feite bare med vanlig mat, de må jo spise mye fett og usunne ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2004 #6 Del Skrevet 25. november 2004 Her er også en side om fenomenet: http://www.deviantdesires.com/map/fas.html Det er så raart. Og det må jo være så jævlig usunt! Jeg lurer på hva de spiser for å legge på seg SÅ mye... McDonalds-mat flere ganger om dagen, og et par liter cola gjør susen,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #7 Del Skrevet 25. november 2004 :o sorry. men hun dama på bildet var kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 25. november 2004 #8 Del Skrevet 25. november 2004 Eg såg på TV at dei drakk avkjølt FETT. Då var det like før eg brakk meg altså... :o Enig NinaKanin, ho dama der var ikkje lekker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 26. november 2004 #9 Del Skrevet 26. november 2004 Ja jeg er for ett alsidig samfunn med mennesker i alle størrelser og former, og at folk skal få se ut som de vil. Men: Fyttiæsjebæsjegrisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. november 2004 #10 Del Skrevet 26. november 2004 Men: Fyttiæsjebæsjegrisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest huff Skrevet 26. november 2004 #11 Del Skrevet 26. november 2004 Det sier noe hva enkelte er villig til å gå med på for å føle seg elsket. For det må jo bunne ut i ekstem mangel på selvtillit når man lar seg "fete opp". Og hva er det med de mannfolka som synes dette er greit? Jeg så også den dokumentaren på tv, og jeg forsto det som at mennene ville ha en kvinne som var avhengig av dem. Jeg skjønner det ikke, jeg føler det som om kroppen min kveles når jeg bare har 10 kg. overvekt. Jeg plages ikke av at andre har litt for mye å bære på, men dette er jo sykelig og ... nei... jeg fatter det ikke. Ødelegge seg selv for å bli elsket?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. november 2004 #12 Del Skrevet 26. november 2004 McDonalds-mat flere ganger om dagen, og et par liter cola gjør susen,... .. det må nok mere til enn McDonalds et par ganger om dagen og noen liter cola gitt (Så også det at de drakk flytende fett... da måtte jeg skifte kanal ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 26. november 2004 #13 Del Skrevet 26. november 2004 :o :o Værste jeg har sett... Mye syke mennesker der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå