Gå til innhold

Feeders og gainers - fins de i Norge?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest skriver oppgave

Hei!

Jeg driver og skriver en oppgave på skolen om fedme og om slankeindustrien og sånn. På internett fant jeg en del info om såkalte feeders og gainers (folk som før opp partneren/seg selv for å legge på seg)

Det fascinerte meg. Tror dere det samme fenomenet fins i Norge? At noen VIL legge på seg, mye da, det er ikke snakk om folk som er litt for tynne eller som bygger muskler. Det er folk som elsker fett liksom...

Hun ene jeg leste om hadde som mål å bli 300 kilo tung...

Hilsen SKo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ditta syns eg og er veldig fascinerande!!

Såg en dokumentar om det på TvNorge for ikkje så lenge sidan. Det var noko av det mest ufyselige eg har sett! :kvalm:

Anar ikkje om det fins i Norge. Det fins sikkert en eller annen person med dei lystene her og, men tvilar på det er veldig utbredt i ditte pittelisje landet vårt.

Lykke til med oppgåva i alle fall!

Fortell oss kva du finn ut om feeders i Norge då! Det vil eg veldig gjerne vite meir om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg såg på TV at dei drakk avkjølt FETT.

Då var det like før eg brakk meg altså... :o

Enig NinaKanin, ho dama der var ikkje lekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja jeg er for ett alsidig samfunn med mennesker i alle størrelser og former, og at folk skal få se ut som de vil.

Men: Fyttiæsjebæsjegrisen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier noe hva enkelte er villig til å gå med på for å føle seg elsket.

For det må jo bunne ut i ekstem mangel på selvtillit når man lar seg "fete opp". Og hva er det med de mannfolka som synes dette er greit? Jeg så også den dokumentaren på tv, og jeg forsto det som at mennene ville ha en kvinne som var avhengig av dem.

Jeg skjønner det ikke, jeg føler det som om kroppen min kveles når jeg bare har 10 kg. overvekt.

Jeg plages ikke av at andre har litt for mye å bære på, men dette er jo sykelig og ... nei... jeg fatter det ikke.

Ødelegge seg selv for å bli elsket?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

McDonalds-mat flere ganger om dagen, og et par liter cola gjør susen,...

.. det må nok mere til enn McDonalds et par ganger om dagen og noen liter cola gitt

(Så også det at de drakk flytende fett... da måtte jeg skifte kanal :kvalm: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...