Gå til innhold

Hjelp meg med denne..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Historien:
Møtte en fyr to uker før jeg skulle flytte utenlands (den andre siden av jorden) i seks måneder.
Vi nådde to veldig bra dates. Han ville gjerne holde kontakten, møtes når jeg kommer tilbake på besøk, sjekke muligheter for å besøke meg etc.
Jeg har vært vekke i to måneder nå, og skal hjem for en drøy unge i morgen.
I starten var kontakten veldig hyppig både på tekst og snap (han litt mer aktiv enn jeg).
De siste ukene har det gått litt nedoverbakke. Han bruke over en uke å svare på en melding (min melding manglet noe å "svare på'' - neste melding fra meg inneholdt spørsmål). Jeg svarte på hans, men har enda ikke hørt tilbake (har gått mer enn en uke).
Eneste 'kontakt' har vært at han liker alt jeg legger på Facebook og Instagram (ikke veldig mange poster) - senest i går.

Så, jeg trenger noen objektive øyne: Skal jeg kontakte ham enda en gang? Hva sier jeg? Eller bare let it be...?

Anonymkode: 01472...f4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, Moonwalker skrev:

Du kan jo bare sende en melding hvor du sier du skal hjem en uke nå, for så å høre om han kunne vært interessert i å møtes? Svarer han ikke på det ganske raskt så vet du nå hvor du har han.

Jeg glemte å skrive at jeg har fortalt ham at jeg skal hjem.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.11.2016 den 10.25):

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

Men har du spurt direkte om å møtes også?

Nei, det har jeg ikke.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.11.2016 den 11.34):

Endret av annebanane
Skrevet
4 timer siden, Moonwalker skrev:

Gjør det da. Svarer han ikke så er jo det klart at det ikke er noe der, og om han vil møtes så kan jo det alltids være hyggelig.

Jo.. Synes han burde ha svart på min siste melding. Det får meg til å tvile litt på interresen..

Skrevet

Flere som har en mening?:)

Skrevet

Jeg er enig med Moonwalker. Send en melding og si at du gleder deg til å komme hjem og spør om han fortsatt er singel eller det har dukket opp noen i livet hans. Da får du sikkert ett klart svar på om dere skal ta opp tråden eller ikke :) 

Skrevet
På 3.11.2016 den 9.19, AnonymBruker skrev:

Historien:
Møtte en fyr to uker før jeg skulle flytte utenlands (den andre siden av jorden) i seks måneder.
Vi nådde to veldig bra dates. Han ville gjerne holde kontakten, møtes når jeg kommer tilbake på besøk, sjekke muligheter for å besøke meg etc.
Jeg har vært vekke i to måneder nå, og skal hjem for en drøy unge i morgen.
I starten var kontakten veldig hyppig både på tekst og snap (han litt mer aktiv enn jeg).
De siste ukene har det gått litt nedoverbakke. Han bruke over en uke å svare på en melding (min melding manglet noe å "svare på'' - neste melding fra meg inneholdt spørsmål). Jeg svarte på hans, men har enda ikke hørt tilbake (har gått mer enn en uke).
Eneste 'kontakt' har vært at han liker alt jeg legger på Facebook og Instagram (ikke veldig mange poster) - senest i går.

Så, jeg trenger noen objektive øyne: Skal jeg kontakte ham enda en gang? Hva sier jeg? Eller bare let it be...?

Hvordan gikk det?

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, pika skrev:

Hvordan gikk det?

Jeg skrev til ham. Han svarte fort og entusiastisk, og ville møtes igjen. 

Men... Han har vært på langvweekend - kommer hjem kveld. Vi har kun imorgen eller overmorgen å møtes på. Vi skulle avtale nærmere når "tiden nærmet seg" (hans ord). Nå har jeg igen ikke hørt noe på min siste melding som jeg sendte for to dagen siden. 

Skrevet

jaja, his loss

Ikke bryr deg om en som ikke bryr seg om deg

Skrevet

Update: Han skrev i går kveld. Vil møtes i morgen.

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Update: Han skrev i går kveld. Vil møtes i morgen.

Så bra! :)

Skrevet
3 timer siden, pika skrev:

Så bra! :)

Ja! 

Nytt problem dog.. Etter i morgen blir det igjen to mnd til vi har mulighet til å møtes igjen. Så nå funderer jeg på hva jeg skal si/gjøre i morgen med tanke på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...