Jordbæra Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Hvordan fungerer denne tempingen mange snakker om her? Jeg føler meg alltid varm så tenkte jeg skulle begynne å sjekke. Også fordi jeg for første gang har sen mens, fortsatt neg test da.
Silfen Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Sjekk på fertility friend for charts og utfyllende info. Du trenger et termometer med to sifre bak ., altså som typ viser 36.65, for å få et nøyaktig resultat. Du begynner ved syklusstart og temper gjennom syklusen, da vil man ganske sikkert se om man har EL, dog i etterkant, men ved å charte så kan du se når den er i syklusen og gå deretter.
Jordbæra Skrevet 3. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2016 Samme tid hver dag? hvilke tid på dagen?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Du må nok tempe min en hel syklus for å se hvordan din temp er i løpet av en syklus. Det er veldig enkelt. Jeg er ganske ny i dette, men føler jeg har kontrollen nå etter å kun ha tempet denne syklusen. Anonymkode: 140ad...34a
Jordbæra Skrevet 3. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må nok tempe min en hel syklus for å se hvordan din temp er i løpet av en syklus. Det er veldig enkelt. Jeg er ganske ny i dette, men føler jeg har kontrollen nå etter å kun ha tempet denne syklusen. Anonymkode: 140ad...34a Ja jeg skjønte at jeg må tempe en hel syklus. bare lurte på hvordan det funerer. Men får man sånn temp på apoteket ? Hvor tas den?
Silfen Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Jeg kjøpte på billige tester eller et av disse stedene.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 Jeg prøvde å tempe et par dager forrige syklus. Jeg var allerede gravid på det tidspunktet men det viste ikke jeg. Jeg syntes det var noe herk.. for det første fordi jeg ofte må på do flere ganger om natta, gjerne 1 time før klokka går. og nr 2, det var ubehagelig å stappe et sånt tørt termometer oppi ræva og vente en evighet på pipet. termometeret luktet ræv og måtte vaskes... Ble mye styr og det var udelikat Anonymkode: 90806...a58 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 12 minutter siden, Jordbæra skrev: Ja jeg skjønte at jeg må tempe en hel syklus. bare lurte på hvordan det funerer. Men får man sånn temp på apoteket ? Hvor tas den? Jeg tar den i munnen og bruker termometer som jeg kjøpte på apoteket. Det beste er visst å tempe oralt, men man bør ikke bytte tempested i en syklus. Jeg ser tydelig skille på min graf ved å tempe i munnen. Anonymkode: 140ad...34a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar den i munnen og bruker termometer som jeg kjøpte på apoteket. Det beste er visst å tempe oralt, men man bør ikke bytte tempested i en syklus. Jeg ser tydelig skille på min graf ved å tempe i munnen. Anonymkode: 140ad...34a Beste er å tempe analt! det står overalt Anonymkode: 90806...a58 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beste er å tempe analt! det står overalt Anonymkode: 90806...a58 Jeg vet, jeg skrev feil☺️ Anonymkode: 140ad...34a
Silfen Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 Tempet vaginalt, funker like greit, hadde termometer tilrettelagt for vaginal temping.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #13 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, Silfen skrev: Tempet vaginalt, funker like greit, hadde termometer tilrettelagt for vaginal temping. Hva gjorde du da under mensen? Anonymkode: 90806...a58
Silfen Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 Tempet ikke de første dagene. Det er heller ikke nødvendig for å få en bra kurve. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå