Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer denne tempingen mange snakker om her? Jeg føler meg alltid varm så tenkte jeg skulle begynne å sjekke. Også fordi jeg for første gang har sen mens, fortsatt neg test da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk på fertility friend for charts og utfyllende info. Du trenger et termometer med to sifre bak ., altså som typ viser 36.65, for å få et nøyaktig resultat. Du begynner ved syklusstart og temper gjennom syklusen, da vil man ganske sikkert se om man har EL, dog i etterkant, men ved å charte så kan du se når den er i syklusen og gå deretter.

Skrevet

Samme tid hver dag? hvilke tid på dagen?

Skrevet

Før du står opp, til samme tid hver dag.

Skrevet

Du må nok tempe min en hel syklus for å se hvordan din temp er i løpet av en syklus. Det er veldig enkelt. Jeg er ganske ny i dette, men føler jeg har kontrollen nå etter å kun ha tempet denne syklusen.

Anonymkode: 140ad...34a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må nok tempe min en hel syklus for å se hvordan din temp er i løpet av en syklus. Det er veldig enkelt. Jeg er ganske ny i dette, men føler jeg har kontrollen nå etter å kun ha tempet denne syklusen.

Ja jeg skjønte at jeg må tempe en hel syklus. bare lurte på hvordan det funerer. Men får man sånn temp på apoteket ? Hvor tas den?

Skrevet

Jeg kjøpte på billige tester eller et av disse stedene.  

Skrevet

Jeg prøvde å tempe et par dager forrige syklus. Jeg var allerede gravid på det tidspunktet men det viste ikke jeg.

Jeg syntes det var noe herk.. for det første fordi jeg ofte må på do flere ganger om natta, gjerne 1 time før klokka går. og nr 2, det var ubehagelig å stappe et sånt tørt termometer oppi ræva og vente en evighet på pipet. termometeret luktet ræv og måtte vaskes...

Ble mye styr og det var udelikat

Anonymkode: 90806...a58

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Jordbæra skrev:

Ja jeg skjønte at jeg må tempe en hel syklus. bare lurte på hvordan det funerer. Men får man sånn temp på apoteket ? Hvor tas den?

Jeg tar den i munnen og bruker termometer som jeg kjøpte på apoteket. Det beste er visst å tempe oralt, men man bør ikke bytte tempested i en syklus. Jeg ser tydelig skille på min graf ved å tempe i munnen.

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar den i munnen og bruker termometer som jeg kjøpte på apoteket. Det beste er visst å tempe oralt, men man bør ikke bytte tempested i en syklus. Jeg ser tydelig skille på min graf ved å tempe i munnen.

Beste er å tempe analt! det står overalt 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beste er å tempe analt! det står overalt 

Jeg vet, jeg skrev feil☺️

Skrevet

Tempet vaginalt, funker like greit, hadde termometer tilrettelagt for vaginal temping.

Skrevet
1 minutt siden, Silfen skrev:

Tempet vaginalt, funker like greit, hadde termometer tilrettelagt for vaginal temping.

Hva gjorde du da under mensen?

Skrevet

Tempet ikke de første dagene. Det er heller ikke nødvendig for å få en bra kurve.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...