AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Jeg vet om en fyr som er på Tinder (og er aktiv), til tross for at han har dame (som i tillegg er over gjennomsnittet attraktiv). Han har t.o.m Tinder plus. Hvorfor gjør menn dette? Er de ikke redde for at dama skal få vite det? Anonymkode: 63866...427
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Hvor gammel er han? Anonymkode: 24c47...56d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Kjenner du han eller henne? Vet du hvor lenge de har vært sammen og om de er seriøse? Bor de sammen? Tror jeg hadde tipset dama om det anonymt, så hun selv kan ta et valg om hun ønsker å fortsette med denne drittsekken... Anonymkode: 24c47...56d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg hadde tipset dama om det anonymt, så hun selv kan ta et valg om hun ønsker å fortsette med denne drittsekken... Anonymkode: 24c47...56d nei, det skal du ikke gjøre. Anonymkode: 9dfe0...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå