Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et halv år siden eller så ble jeg anbefalt å prøve produktene til Exuviance til den daglige ansiktspleien. Jeg er evig takknemlig for at hudpleieren ga dette rådet, for disse produktene er fantastiske!

Men er det noen som vet om man får kjøpe disse produktene på nett et eller annet sted? Har sjekket en del nettbutikker, men det lar seg ikke gjøre. Enten har de ikke serien, eller så får man ikke kjøpe produktene om man bor utenfor USA eller Canada. På Essential Day Spa står følgende:

We are sorry, but Exuviance and Neostrata brand products cannot be sold or shipped outside the United States and Canada, due to various foreign, regulatory and legal considerations.

Hvis noen vet noe om grunnen til dette blir jeg veldig glad for å bli opplyst :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Det er vel rett og slett reguleringer som merket har lagt på forhandlerne. Det samme gjelder, såvidt jeg vet, Jan Marini (som også er et sånn vidundermerke), og hos enkelte nettsteder til og med Bare Escentuals. Idiotisk, men når man tenker på prisene de tar for produktene sine her i landet, skjønner man kanskje hvorfor.

Selv har jeg bare en øyenkrem fra Exuviance, og den liker jeg godt. Ellers er jeg skeptisk til å bytte fra MD Formulations, selv om hudpleierne sier at "Exuviance er bedre". Idiotisk, og kun for å markedsføre og lure meg til å kjøpe noe annet.

Skrevet

Vet ikke hvorfor de sier det. Du kan iallfall bestille fra webshoppen til hudoteket i Sverige

www.hudoteket.se

Gjest Ethereal
Skrevet

Men de er ikke billigere der....Øyenkremen jeg har, kostet akkurat det samme, og hvis du tar med porto, så blir prisen høyere enn hos hudpleier (selv når den lille valutaforskjellen tas inn i kalkulasjonen).

Har du sjekket healthandbeautydepot.com eller dermstore.com? De har masse merker, men jeg vet ikke om de har Exuviance.

Gjest pompom girl
Skrevet

www.skinstore.com

har exuviance, og sier de sender 'worldwide'

Skrevet

dermstore.com har Exuviance, og det ser ut som de sender det til Norge.

Det er et bra nettsted som ikke har så høy porto, men de skriver ikke ned verdien utenpå pakken, så hvis du bestiller for over 200 må du betale moms.

Et tips er å registrere seg der og legge de produktune du vil kjøpe i dine "favoritter". Du får nemlig fem prosent rabatt hver gang du kjøper noe fra favorittlisten din! Ikke så mye, men det monner jo litt. (og så får du et gavekort med ti prosent rabatt til neste gang du handler, i pakken din).

Skrevet

Tusen takk for gode tilbakemeldinger, dere :-) Skal sjekke litt rundt, og se hvordan prisforskjellen blir.

Skrevet

Jeg kjøpte Exuviance fra essentialdayspa for en måned siden uten problemer. Hvis det er et problem nå, må det være noe helt nytt.

(Er foreløpig veldig fornøyd med serien, og liker den mye bedre enn dermalogica som jeg brukte før)

Skrevet

Hmmm, både Skinstore og Dermstore har samme greia som Essentialdayspa, nemlig at de ikke sender til internasjonale kunder. Merkelig at du fikk handlet på EDS, Helena, for den opplysninga om at de ikke sender utenfor USA har ligget der lenge. Mulig det er verdt forsøket å legge inn en bestilling?

Hudeteket er som Ethereal sier ikke noe billigere enn hudpleieren her hjemme.

Skrevet
Hmmm, både Skinstore og Dermstore har samme greia som Essentialdayspa, nemlig at de ikke sender til internasjonale kunder. Merkelig at du fikk handlet på EDS, Helena, for den opplysninga om at de ikke sender utenfor USA har ligget der lenge. Mulig det er verdt forsøket å legge inn en bestilling?

Kanskje den setningen bare ligger der fordi den må, uten at de bryr deg om det? Kan jo hende at importørene krever det, mens butikken tjener på at vi handler der, og derfor ikke bryr seg i praksis.

Det var ikke noe problem for meg sist, så jeg kommer til å prøve igjen neste gang jeg trenger noe

Skrevet

Når jeg blir fri skal jeg jammen prøve å legge inn bestilling på EDS. Har gode erfaringer med å bruke dem. Takk for tips, Helena :-)

• 4 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Nå er dette en gammel tråd, men noen som vet hvor man kan kjøpe dette produktet på nett?

Skrevet

eBay er uansett billigst!

Gjest Gjest_elin_*
Skrevet
eBay er uansett billigst!

jeg stoler veldig på feelunique, men ebay har jeg blitt litt skeptisk til. jeg tenkte å kjøpe exuviance der men er det virkelig ekte vare????!!!! tror det er noe muffens med det.

Gjest Gjest
Skrevet
jeg stoler veldig på feelunique, men ebay har jeg blitt litt skeptisk til. jeg tenkte å kjøpe exuviance der men er det virkelig ekte vare????!!!! tror det er noe muffens med det.

og hva med eds kan man stole på de og det er typisk det blir moms på ansiktmaskene og øyekrem og serum

Skrevet

Ingenting i veien med det jeg har kjøpt ihvertfall.

Gjest Gjest_elin_*
Skrevet
Ingenting i veien med det jeg har kjøpt ihvertfall.

er du sikker på at hvis jeg kjøper exuviance på ebay så vil jeg få ekte produkter og ikke fake???

Skrevet

Hva DU vil få aner jeg ikke, og bryr meg egentlig ikke heller. Les på tilbakemeldingene ang. selgeren og produktene, så får du en viss peiling.

Skrevet

Noen som har tips til "trygge selgere" som selger Exuviance da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...