AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 hos en venninne. Hun har lett overalt, inni sovesofaen og alt mulig. Alle vinduer og dører skal ha vært lukket. Noen som har noen tips? Anonymkode: 2132d...d6f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Kok litt fisk og sett frem på gulvet? ellers; husk å se i vaskemaskinen Anonymkode: ad2ee...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Bak sofaen, der fant jeg en kattunge engang, etter jeg hadde ommøblert... Ellers: Nedi blomsterpotter, i skittentøyskurven (mine elsket å ligge der), på toppen av gardinbrett hvis hun har det. Inni jakke-ermer, i søppelskapet, i klesskapene. Under dusjkabinettet! Anonymkode: d710c...68b 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Takk folkens, har gitt infoen videre. Holder dere oppdatert Anonymkode: 2132d...d6f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Trodde ikke katter var leveringklar før 12 uker.. Anonymkode: d23db...b3f 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trodde ikke katter var leveringklar før 12 uker.. Anonymkode: d23db...b3f Det er nok derfor den er forsvunnet, livredd stakkar. Anonymkode: 72fbe...6fe 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Den er kanskje en del av et kull som også er i leiligheten sammen med moren? eller at den er funnet ute? Folk er vel ikke så uopplyste at de tar i mot eller leverer fra seg en så liten katt i disse dager? Anonymkode: ad2ee...8e7 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: hos en venninne. Hun har lett overalt, inni sovesofaen og alt mulig. Alle vinduer og dører skal ha vært lukket. Noen som har noen tips? Anonymkode: 2132d...d6f "Skal ha vært"? Tja... Hvor ligger sengetøyet? Jeg har funnet igjen katter i hjørnet på dynetrekk, både de som ligger i senga, og de som ligger i skapene... 1
Rainbow Skrevet 3. november 2016 #11 Skrevet 3. november 2016 Naboen min "mistet" en katt hun passet, hang opp lapper og alt mulig. Viste seg at katten lå inni en lenestol. En sånn skinnstol som du kan dra i en spak og så spretter det ut et brett til å ha beina på. Katten lå på dette brettet, bare at det var lukket. Hun lette i to dager, før kjæresten hennes som hjalp med letingen løftet stolen, ristet på den og fikk ut en katt...
FantasDick Skrevet 3. november 2016 #12 Skrevet 3. november 2016 Vi "mistet" også en kattunge i huset for mange år siden, den hadde kommet seg bak komfyren på et eller annet vis.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #13 Skrevet 3. november 2016 Uff så liten hvorfor skaffer folk seg så alt for unge kattunger.... den ligger sikkert å gjemmer seg inni et lite krypin. Let inni absolutt alle skap, i jakker, sko, osv. Absolutt over alt! Anonymkode: 1e92a...d8e 3
Gjest MadameDeRosa Skrevet 3. november 2016 #14 Skrevet 3. november 2016 Nedi en kurv, under ei seng, i klesskap, under badekar, kjøkkenskap
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #15 Skrevet 3. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff så liten hvorfor skaffer folk seg så alt for unge kattunger.... den ligger sikkert å gjemmer seg inni et lite krypin. Let inni absolutt alle skap, i jakker, sko, osv. Absolutt over alt! Anonymkode: 1e92a...d8e Herregud, for alt du vet så er dette en kattunge som bor med moren. Er ikke sikkert at venninnen til ts har "skaffet" seg en altfor ung kattunge. Anonymkode: 396e7...522 2
skruf Skrevet 3. november 2016 #16 Skrevet 3. november 2016 Her forsvant kattungen sporløst, stor leteaksjon og jeg var livredd for at kattemammaen hadde tatt den med ut! Den dukket opp inni en sovesofa vi hadde på gjesterommet, var hulrom bak i ryggen på sofaen. Har også funnet katten i kjøkkenskuffa, inni klesskapet bak en haug med klær og bak melposene i langskapet på kjøkkenet.
atropos Skrevet 3. november 2016 #17 Skrevet 3. november 2016 Da min katt var rundt tre fire mnd var hun borte i leiligheten i over en dag. Jeg bodde på 30 kvm, og lette overalt, men fant henne ikke. Plutselig sto hun midt på gulvet og lata som ingenting. Aner ikke hvor hun hadde vært 😂 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #18 Skrevet 4. november 2016 De hadde gjemt seg bak kjøleskapet Hilste på dem i går, de var kosete og var ikke noe redde såvidt jeg kunne se. Anonymkode: 2132d...d6f 1
Minya Skrevet 4. november 2016 #19 Skrevet 4. november 2016 På 3.11.2016 den 10.23, atropos skrev: Da min katt var rundt tre fire mnd var hun borte i leiligheten i over en dag. Jeg bodde på 30 kvm, og lette overalt, men fant henne ikke. Plutselig sto hun midt på gulvet og lata som ingenting. Aner ikke hvor hun hadde vært 😂 Garantert sittet bak en gardin og sett dumt på deg. Det gjør den ene katta vår hver gang jeg leiter meg ihjel etter henne. Har begynt å kikke bak gardinene først for å slippe å bekymre meg og leite så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå