Morea Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Gikk forbi en butikk i dag som selger utelukkende Shu Uemura kosmetikk og hudpleie. Jeg tenker i føste omgang på å prøve parfyme eller kosmetikk, men selv om jeg elsker å prøve nye ting tør jeg ikke helt å gå inn der (mister litt kontrollen over lommeboka på sånne steder) uten å vite om produktene er noe bra, eller om det bare er vakker innpakning. Noen som kan hjelpe?
Elze Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 HVOR var denne butikken? I Oslo?? I så fall: (Og litt på vegne av kredittkortet mitt) Produktene til Shu Uemura er veldig bra. Jeg har bare en concealer (kjøpt i utlandet), men den er til gjengjeld utrolig bra. Produktene får god omtale over alt, sjekk f.eks. Make Up Alley. Shu Uemura lager også visstnok verdens beste vippetang.
Gjest Ethereal Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Shu Uemura er knallbra! De har bra løst pudder, en fantastisk renseolje, og noe som sannsynligvis er verdens beste vippetang! Øyeskyggene er også stilige, men kanskje litt sære farger for mange.
Morea Skrevet 24. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2004 Å hjelp! Dette lover ikke bra for lommeboka... (Trainee-lønn..) De renseoljene har vel flasker designet av Yamaguchi også hvis jeg ikke tar helt feil! Da må jeg nesten prøve en av de også... Sære farger kan jeg også bruke i lystig lag.. Butikken er dessverre ikke i Norge nei... Men dere kan få full rapport etter at jeg har prøvd de produktene jeg kommer til å la meg lure til å kjøpe.. (På den annen side gleder det mitt hjerte å vite at Make Up Store har åpnet rett rundt hjørnet fra der jeg bor i Oslo!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå