AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Hva betalte du for montering av kattedør? Og er det snekkere eller hvem er det som kan sånt?😀 Anonymkode: 02ce4...6c8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Ingenting. sagde hull i døra selv, plasserte kattedøra i hullet og skrudde den sammen. Anonymkode: b2201...de0
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Gjorde det selv. Helt gratis Kan tenke meg at det er snekkere som gjør det ja. Anonymkode: 13027...088
Oppgitt78 Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Det pleier å være ganske greit å få til dette på egenhånd, så lenge en klarer å lese en monteringsanvisning. Hvis ikke, så finner du en snekker i nærområdet, eller en handy nabo. Hvor i landet holder du til? Hvis du er i nærheten av meg, så kan jeg fikse det for ei billig vinflaske. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, Oppgitt78 skrev: Det pleier å være ganske greit å få til dette på egenhånd, så lenge en klarer å lese en monteringsanvisning. Hvis ikke, så finner du en snekker i nærområdet, eller en handy nabo. Hvor i landet holder du til? Hvis du er i nærheten av meg, så kan jeg fikse det for ei billig vinflaske. Er det så lett å få til at selv en som aldri har tatt i sag eller spiker før kan klare det uten å ødelegge en ganske så ny og dyr dør?☺ Anonymkode: 02ce4...6c8
Oppgitt78 Skrevet 2. november 2016 #7 Skrevet 2. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det så lett å få til at selv en som aldri har tatt i sag eller spiker før kan klare det uten å ødelegge en ganske så ny og dyr dør?☺ Anonymkode: 02ce4...6c8 Det går jo an å øve seg litt på noen plankebiter først, men hvis en ikke har NOE erfaring med verktøy, så ville jeg muligens satt vekk jobben. Noen dører bør også fuktsikres i kuttflatene, men det avhenger av dørtypen.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #8 Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, Oppgitt78 skrev: Det går jo an å øve seg litt på noen plankebiter først, men hvis en ikke har NOE erfaring med verktøy, så ville jeg muligens satt vekk jobben. Noen dører bør også fuktsikres i kuttflatene, men det avhenger av dørtypen. Ok, såpass avansert . Hvordan vet man om døren trenger å fuktsikres?🤔 Døren jeg har er muligens av metall, ihvertfall ganske tykk og tung dør. Syns det er rart at det er ingen som selger brukte dører inkludert kattedør på finn, det hadde jo vært perfekt.. Anonymkode: 02ce4...6c8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #9 Skrevet 2. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det så lett å få til at selv en som aldri har tatt i sag eller spiker før kan klare det uten å ødelegge en ganske så ny og dyr dør?☺ Anonymkode: 02ce4...6c8 Altså; du har "en ganske så ny og dyr dør", og så vurderer du dette: 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, såpass avansert . Hvordan vet man om døren trenger å fuktsikres?🤔 Døren jeg har er muligens av metall, ihvertfall ganske tykk og tung dør. Syns det er rart at det er ingen som selger brukte dører inkludert kattedør på finn, det hadde jo vært perfekt.. Anonymkode: 02ce4...6c8 Det vil trolig koste deg mere å få skiftet døren enn å få satt inn katteluke i døren du allerede har ;-) Anonymkode: ceed3...b1c
Oppgitt78 Skrevet 2. november 2016 #10 Skrevet 2. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, såpass avansert . Hvordan vet man om døren trenger å fuktsikres?🤔 Døren jeg har er muligens av metall, ihvertfall ganske tykk og tung dør. Syns det er rart at det er ingen som selger brukte dører inkludert kattedør på finn, det hadde jo vært perfekt.. Anonymkode: 02ce4...6c8 Det kommer an på dørtypen, og hvordan den er plassert i forhold til vær og vind (f.eks under overbygg), så det blir nesten umulig å svare sikkert på uten å ha sett på det. For å være på den sikre siden, så kan du gå ut i fra at kuttflatene bør forsegles. Ståldører er litt mer plundrete å sage hull i, men slett ingen umulighet.
Oppgitt78 Skrevet 2. november 2016 #11 Skrevet 2. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså; du har "en ganske så ny og dyr dør", og så vurderer du dette: Det vil trolig koste deg mere å få skiftet døren enn å få satt inn katteluke i døren du allerede har ;-) Anonymkode: ceed3...b1c Det blir nok fort en del dyrere å skifte ut døren, ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå