Gjest Trex90 Skrevet 2. november 2016 #1 Del Skrevet 2. november 2016 Hei. lurte på om det var noen som hadde erfaring med analkuler her ? jeg holder på med en synnsikt skjøn dame akkurat nå og vi hadde endelig sex i helgen. vi var begge ganske full så ingen av oss nådde klimaks, men hun var på nippen etter jeg gav god oralsex. dvs jeg ble egentlig veldig skuffet . så neste gang blir det i edru tilstand jeg har aldrig prøvd analkuler men har hørt at det kan forlenge orgasme på kvinner . kan dette stemme ? om noen har erfaring . tenkte å slikke henne, mens den er inni og så sakte men sikkert dra den ut når hun når klimaks . noen som har prøvd dette ? og eventulet kan gi meg tips? lurer også på om dette er for tidlig til å prøve neste samleie ? hun virket ikke så veldig erfaren, vill ikke skremme henne vekk. vil gjerne ha tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 2. november 2016 #2 Del Skrevet 2. november 2016 Pleier du å gå for toern andre gang du har sex? Tror kanskje du bør spørre henne først. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 2. november 2016 #3 Del Skrevet 2. november 2016 54 minutter siden, Trex90 skrev: Hei. lurte på om det var noen som hadde erfaring med analkuler her ? Spør stygge menn jeg holder på med en synnsikt skjøn dame akkurat nå og vi hadde endelig sex i helgen. vi var begge ganske full så ingen av oss nådde klimaks, men hun var på nippen etter jeg gav god oralsex. Trodde du. dvs jeg ble egentlig veldig skuffet . så neste gang blir det i edru tilstand jeg har aldrig prøvd analkuler Prøv det! men har hørt at det kan forlenge orgasme på kvinner . kan dette stemme ? nope om noen har erfaring . tenkte å slikke henne, mens den er inni og så sakte men sikkert dra den ut når hun når klimaks .stikk den inn i deg selv noen som har prøvd dette ? og eventulet kan gi meg tips? lurer også på om dette er for tidlig til å prøve neste samleie ? prøv det på deg selv først hun virket ikke så veldig erfaren, vill ikke skremme henne vekk. det gjør du nok før eller siden uansett, om hun er normalt oppegående vil gjerne ha tips dropp det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 2. november 2016 #4 Del Skrevet 2. november 2016 herregud for noen lavmål. klarer dere ikke gi et ordentlig svar uten å være så kritisk og negativ. vist dere ikke har bedre svar så la vær. og til deg nucking futxz du virker jevlig bitter. en som aldrig får fitte. jeg ville prøve analkuler men det er jo bare leie svar og negativitet fra deg. hva er galt med å gå for 2eren andre gang vi har sex ? og til deg nuckingfuts....når hun sender meg mld og ber meg om å slikke henne igjen fordi det var så jevlig deilig så tror jeg det var bra... noen andre som faktisk har erfaring med analkuler ? og kan komme med konstruktive svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #5 Del Skrevet 2. november 2016 Er ikke alle damer som liker analplay. Du bør spørre henne før du kjøper noe. Anonymkode: 7a97d...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #6 Del Skrevet 3. november 2016 53 minutter siden, Trex90 skrev: herregud for noen lavmål. klarer dere ikke gi et ordentlig svar uten å være så kritisk og negativ. vist dere ikke har bedre svar så la vær. og til deg nucking futxz du virker jevlig bitter. en som aldrig får fitte. jeg ville prøve analkuler men det er jo bare leie svar og negativitet fra deg. hva er galt med å gå for 2eren andre gang vi har sex ? og til deg nuckingfuts....når hun sender meg mld og ber meg om å slikke henne igjen fordi det var så jevlig deilig så tror jeg det var bra... noen andre som faktisk har erfaring med analkuler ? og kan komme med konstruktive svar Man drar ikke frem analkuler andre gangen man har sex! Og det er ikke sikkert du gav god oralsex. Ta ting mer med ro. Bli kjent med hverandre. Ikke stress over hva slags leketøy som kan gjøre ting bedre, dere har jo bare hatt sex en gang! Altfor tidlig for å se etter andre muligheter. Anonymkode: 20cea...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 3. november 2016 #7 Del Skrevet 3. november 2016 Hun kom opp her rett etter jeg la innlegget. jeg gav oralsex igjen til hun kom og hun sugde meg etterpå:) så jeg er fornøyd. men jeg sa ingenting om analkuler. tror kanskje jeg venter med det. jeg var alt for tømt for vanelig samleie etter bj. tror jeg venter endel med analkuler da. takk for konstruktive svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 3. november 2016 #8 Del Skrevet 3. november 2016 Uten om å bruke det på henne hva syns dere selv? er analkumer litt for spesielt ? har sykt lyst til å prøve det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #9 Del Skrevet 3. november 2016 Les denne. Handler om hvordan man går frem for å få dama med på analsex. Regner med det samme gjelder analkuler. Anonymkode: 3421f...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #10 Del Skrevet 3. november 2016 14 minutter siden, Trex90 skrev: Uten om å bruke det på henne hva syns dere selv? er analkumer litt for spesielt ? har sykt lyst til å prøve det. Jeg har ingen interesse av det for min del nei. For mannens, ja. Det er han som får nytelse av analkuler inni seg. Strengt tatt er det vel han som får nytelse av analkuler inni dama også. Jeg hadde rømt langt unna deg om du dro fram noe sånt til meg før vi var i et seriøst forhold som hadde vart en stund Anonymkode: 20cea...0cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 3. november 2016 #11 Del Skrevet 3. november 2016 Ok. takk for svar. viste ikke det var så skummelt for dere. skal hellerr lifte den for henne om noen mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #12 Del Skrevet 4. november 2016 På Wednesday, November 02, 2016 den 22.47, Trex90 skrev: Hei. lurte på om det var noen som hadde erfaring med analkuler her ? jeg holder på med en synnsikt skjøn dame akkurat nå og vi hadde endelig sex i helgen. vi var begge ganske full så ingen av oss nådde klimaks, men hun var på nippen etter jeg gav god oralsex. dvs jeg ble egentlig veldig skuffet . så neste gang blir det i edru tilstand jeg har aldrig prøvd analkuler men har hørt at det kan forlenge orgasme på kvinner . kan dette stemme ? om noen har erfaring . tenkte å slikke henne, mens den er inni og så sakte men sikkert dra den ut når hun når klimaks . noen som har prøvd dette ? og eventulet kan gi meg tips? lurer også på om dette er for tidlig til å prøve neste samleie ? hun virket ikke så veldig erfaren, vill ikke skremme henne vekk. vil gjerne ha tips Hei! Har prøvd anal kuler på både dama og på meg selv. Kulene kjøres inn og ut i rolig tempo når orgasmen nærmer seg kjøres kulene inn og ut i litt høyere tempo, det gir helt syyykt lang å intens orgasme, både for jenta og gutten. Gutt 19 Anonymkode: b6c6d...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #13 Del Skrevet 4. november 2016 På Thursday, November 03, 2016 den 0.15, AnonymBruker skrev: Er ikke alle damer som liker analplay. Du bør spørre henne før du kjøper noe. Anonymkode: 7a97d...aca Ja, har erfaring med det, selv om jeg er ung. Jeg bruker det ofte på henne mot slutten av sex når hun er veldig kåt. Du har rett sånn jeg har opplevd det. Min dame blir vill å får mye sterkere å mer langvarige orgasmer. Hun bruker den på meg selv også. Måtte jo prøve når jeg så hvor bra det var på hun. Jeg blei helt sjokka, holdt nesten på å daue når jeg fikk orgasme. Tror nesten min orgasme var enda sterkere enn hennes, minst like sterk i hvert fall. Anonymkode: b6c6d...68e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 7. november 2016 #14 Del Skrevet 7. november 2016 På 11/4/2016 den 7.22, AnonymBruker skrev: Hei! Har prøvd anal kuler på både dama og på meg selv. Kulene kjøres inn og ut i rolig tempo når orgasmen nærmer seg kjøres kulene inn og ut i litt høyere tempo, det gir helt syyykt lang å intens orgasme, både for jenta og gutten. Gutt 19 Anonymkode: b6c6d...68e wow takk for et ordentlig svar....uten å kverulere eller nevne hvor dum Ts er som vil ha prøve noe nytt med en jeg nylig traff. var det jeg ville høre ...erfaringer...takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #15 Del Skrevet 8. november 2016 10 timer siden, Trex90 skrev: wow takk for et ordentlig svar....uten å kverulere eller nevne hvor dum Ts er som vil ha prøve noe nytt med en jeg nylig traff. var det jeg ville høre ...erfaringer...takk Det et så kjiipt når noen alltid må kverulere å ikke gi skikkelig svar på noe seriøst enn spør om. Det er jo bare kult deilig å spennende å introdusere en ny partner med noe deilig. Teste nye ting. Handler jo ikke om å gjøre noe vondt med den nye partneren. Hvis enn aldri våger å tørre å teste nye ting, blir sexen fort kjedelig å vanlig, ikke noe spenning. Første gang det skjedde hos oss, begynte det med at jeg først spurte dama om å prøve analsex og at hun først kunne prøve på meg først. Vi glemte hele saken, det gikk et par måneder, så kom hum med forslaget om at hun ville kjøre bind for øynene mine. Var veldig spennende på hva som skulle skje. Hun varmet meg opp med suging å holdt med på nippet til å få orgasme. Plutselig kjente jeg noe vått å kjølig mot rumpa. Jeg var så kåt å sa bare jaaah. Hun presset på, kjente den sklei inn, kjente det var dildoen hennes. Hun presset den sakte helt inn. Jeg ble nesten skrekkslagen av den intense følelsen. Hun fortsatte til kroppen stivnet å krampene kom når min villeste orgasme ever nesten svime slo meg. Etterpå ville hun prøve selv. Etter det er vi begge hekta. Fant senere ut at analkuler og kulelenke var det som gir den beste effekten og de sterkeste orgasmene for oss. Anonymkode: b6c6d...68e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå