AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Hei, Jeg kjenner et slags "trykk" når noen er sinte på meg. Feks, om jeg sier noe som irriterer noen. Da er det akkurat som irritasjonen stråler mot meg og det er ubehagelig. Jeg kjenner også når noen vil meg noe, selv om jeg ikke ennå har sett at de er der. kjenner liksom at de er nyskjerrig, vil snakke eller noe sånt. som om de retter sin energi mot meg. Noen ganger sier de ikke noe, men bare går forbi. Snodige greier. Noen andre som har det sånn? Anonymkode: 52dcd...72a 1
lokmeister2016 Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 du er høgsensetive kansje,kjenner vibber, jeg føler de samme som deg :D føler hvis de er noe liksom ... jeg er healer og kan føle andre sine følelser, utrolig slitsom!! 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, lokmeister2016 skrev: du er høgsensetive kansje,kjenner vibber, jeg føler de samme som deg :D føler hvis de er noe liksom ... jeg er healer og kan føle andre sine følelser, utrolig slitsom!! Anonymkode: 2a88f...588
Skorstein Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 På 8.11.2016 den 21.09, lokmeister2016 skrev: du er høgsensetive kansje,kjenner vibber, jeg føler de samme som deg :D føler hvis de er noe liksom ... jeg er healer og kan føle andre sine
Skorstein Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Jeg føler det også akkurat sånn og opplever det ofte og det har begynt å gå utover hvordan jeg fungerer og forholder meg til andre mennesker negativt 1
Catliner Skrevet 3. februar 2017 #7 Skrevet 3. februar 2017 Hater det selv. Hvordan går det bort? Jeg kan gruble og gruble over folks blikk. Liksom tror det kalles sosial angst? Hva kan man gjøre for å få det bort! Er høysensitiv og har sosial angst i mild grad.
Catliner Skrevet 3. februar 2017 #8 Skrevet 3. februar 2017 6 timer siden, Skorstein skrev: Jeg føler det også akkurat sånn og opplever det ofte og det har begynt å gå utover hvordan jeg fungerer og forholder meg til andre mennesker negativt Samme her. Jeg begynte å skuespille for å late som det ikke hadde effekt på meg, men da hørtes jeg bare kunstig og dum ut. Har sluttet med det nå.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #9 Skrevet 3. februar 2017 På 2.11.2016 den 22.43, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg kjenner et slags "trykk" når noen er sinte på meg. Feks, om jeg sier noe som irriterer noen. Da er det akkurat som irritasjonen stråler mot meg og det er ubehagelig. Jeg kjenner også når noen vil meg noe, selv om jeg ikke ennå har sett at de er der. kjenner liksom at de er nyskjerrig, vil snakke eller noe sånt. som om de retter sin energi mot meg. Noen ganger sier de ikke noe, men bare går forbi. Snodige greier. Noen andre som har det sånn? Anonymkode: 52dcd...72a Jeg har laget en tråd om Human Design i denne delen av forumet. Om du vil kan du gå dit og lage et kart, så kan vi se om du er Prosjektor? Samme for dere andre som har det sånn, gjerne gå dit og se hvilken type dere er. Skal ikke si 100% sikkert at dere er Prosjektorer, men jeg vet at denne typen kan føle det fysisk når noen retter energi mot dem. Anonymkode: edf8a...7b3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #10 Skrevet 3. februar 2017 På 2.11.2016 den 22.43, AnonymBruker skrev: Noen ganger sier de ikke noe, men bare går forbi. Normale folk ville skjønt at det betydde at de følte feil. Anonymkode: 74e4c...337
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2017 #11 Skrevet 3. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har laget en tråd om Human Design i denne delen av forumet. Om du vil kan du gå dit og lage et kart, så kan vi se om du er Prosjektor? Samme for dere andre som har det sånn, gjerne gå dit og se hvilken type dere er. Skal ikke si 100% sikkert at dere er Prosjektorer, men jeg vet at denne typen kan føle det fysisk når noen retter energi mot dem. Anonymkode: edf8a...7b3 Hadde jo vært fint om du endelig svarer i den tråden. Anonymkode: 9b59f...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå