AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Hva med å arrangere ett julebord, for KG-medlemmer? Noen som kan være interessert i dette? Vi kan spise lunsj / middag, eller kanskje stikke på byen en tur? Anonymkode: de9de...4e5
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Det er en super idé. Eller hva med en forumfest bare her inne på forumet?
Gjest Jacklost Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 17 minutter siden, minister-mio skrev: Det er en super idé. Eller hva med en forumfest bare her inne på forumet? Det hadde vært koselig^^
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Akkurat nå, Kaiser Jacklost XV skrev: Det hadde vært koselig^^ Ja! Jeg skulle laget Iced gjøgg til alle. Og aquevitt til deg JL
Gjest Jacklost Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Ja! Jeg skulle laget Iced gjøgg til alle. Og aquevitt til deg JL Jeg kunne stått for vitser
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Jeg kunne stått for vitser Lett, dette kaller jeg en helaften 1
Dr. A. Kula Skrevet 2. november 2016 #7 Skrevet 2. november 2016 Post et bilde av deg selv. (invitasjonen) Samt klær og mote Så starter vi med opptelling, Spør en bruker, Hvordan ser du ut?, Teaterversjonen, Vi må vel ta med juridisk for avklaring om at vi ikke gjør noe galt. Venner og relasjoner Mat og drikke Spill Sexualitet!?!?!?! Noen går for nedtelling Bil og trafikk (må jo komme oss hjem) Samliv og partnere???? Sånn kort oppsummert. Hva har jeg glemt 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #8 Skrevet 2. november 2016 34 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Sånn kort oppsummert. Hva har jeg glemt Krangling om analsex etter at julegavene er åpnet. Kommer sikkert til å være minst én person som får en buttplug julegave. Syns vi kan sette av i hvert fall en time til dette. Anonymkode: 50c9b...d26 2
minister-mio Skrevet 2. november 2016 #9 Skrevet 2. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Krangling om analsex etter at julegavene er åpnet. Kommer sikkert til å være minst én person som får en buttplug julegave. Syns vi kan sette av i hvert fall en time til dette. Anonymkode: 50c9b...d26 Julegaver på julebord?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #10 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Julegaver på julebord? Secret Santa? Anonymkode: 50c9b...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå