Gå til innhold

hot and cold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er noen sånn, og er det bevisst spill for de fleste tror dere eller bare fordi man vil holde noen på gress men ikke er keen? dater en fyr nå som er skikkelig på noen dager for deretter å bli helt av. Jeg føler ofte at jeg gjør noe feil når han blir av og blir skuffa når det plutselig blir stille. Patetisk, I know. Skjønner bare ikke hva han/folk vil oppnå med sånn oppførsel?

Anonymkode: ee600...6ae

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er virkelig ikke godt å si. Men slitsomt er det i hvert fall!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det funker tydeligvis på deg da som skriver denne posten :tunge1:

Men personlig så kunne jeg gjort det der uten at det var noe spill

Interessen min varierer, hvor opptatt jeg er varierer

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 2
Skrevet

Holdt på med ei jente som var sånn.. Aldri igjen.

Anonymkode: c67b6...e65

Skrevet

Tror jeg kan virke hot and cold, men han er sånn selv. Det kan gå flere dager til et par uker mellom vi prater med hverandre. Begge tar initiativ til og møtes, og vi har det veldig koselig og fint når vi er sammen, men vi prater sjelden sammen mellom møtene påsms eller facebook for eksempel. Det virker kanskje litt sært, men vi vet jo hvor vi har hverandre for det. Jeg er ikke noe interessert i småsnakk på chat og meldinger :P Flere som har det sånn?

Anonymkode: 6d5d1...915

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holdt på med ei jente som var sånn.. Aldri igjen.

Anonymkode: c67b6...e65

Enig

Selv om jeg innrømmer å være delvis dobbeltmoralsk

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det virker kanskje litt sært, men vi vet jo hvor vi har hverandre for det. Jeg er ikke noe interessert i småsnakk på chat og meldinger :P Flere som har det sånn?

Jepp, teksting kan være gøy i små mengder. Men det blir fort for mye. Går fint en uke uten kontakt på tekst

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jepp, teksting kan være gøy i små mengder. Men det blir fort for mye. Går fint en uke uten kontakt på tekst

Hvordan vet man om man er "hot and cold" eller interessert til tross for minimal kontakt mellom dater? Er redd jeg sender "spill-vibber" når jeg ikke kontakter mellom dater, men for meg er det helt naturlig :) 

Skrevet

Tror de fleste oppegående mennesker kan oppfattes som "hot and cold" innimellom. Det viktigste er ikke å være en perfekt date, det viktigste er å være en genuin person og flott selskap, en som blir kjent med deg. Må man ha kontakt 24/7 da? Hvis han virker uinteressert når dere har kontakt, så er det noe annet. Men hvis man konstant må ha kontakt (chatte/sms`e) med daten sin for å være betrygget (som såpass mange må?) bør man roe seg

Anonymkode: 35531...daf

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet man om man er "hot and cold" eller interessert til tross for minimal kontakt mellom dater? Er redd jeg sender "spill-vibber" når jeg ikke kontakter mellom dater, men for meg er det helt naturlig :) 

Sørg for å ta initiativ til å treffes selv også

Vær hyggelig og småprat litt innimellom om han først tar initiativ til det. Godnattmelding tar heller ikke lang tid

• Liker 1
Skrevet
På 2.11.2016 den 20.58, AnonymBruker skrev:

hvorfor er noen sånn, og er det bevisst spill for de fleste tror dere eller bare fordi man vil holde noen på gress men ikke er keen? dater en fyr nå som er skikkelig på noen dager for deretter å bli helt av. Jeg føler ofte at jeg gjør noe feil når han blir av og blir skuffa når det plutselig blir stille. Patetisk, I know. Skjønner bare ikke hva han/folk vil oppnå med sånn oppførsel?

Who the fuck knows

Skrevet
På 2.11.2016 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Tror jeg kan virke hot and cold, men han er sånn selv. Det kan gå flere dager til et par uker mellom vi prater med hverandre. Begge tar initiativ til og møtes, og vi har det veldig koselig og fint når vi er sammen, men vi prater sjelden sammen mellom møtene påsms eller facebook for eksempel. Det virker kanskje litt sært, men vi vet jo hvor vi har hverandre for det. Jeg er ikke noe interessert i småsnakk på chat og meldinger :P Flere som har det sånn?

ja, jeg er enig. Er skikkelig uinteressert i småprat, syns det er bedre å sende meldinger når man faktisk har noe å snakke om! Er også slik min interesse blir holdt oppe :)

Skrevet

Varm/Kald er psykisk mishandling. Som regel brukt av et narsisistisk menneske for og oppnå noe.

Ikke bra trekk, hadde gått og aldri sett meg tilbake.

Anonymkode: 43153...8e6

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: 00592...448

Skrevet

Jeg er også på flørtern med en sånn fyr. han gir meg masse oppmerksomhet på snap noen dager, så blir det helt.stille. føler jeg går på eggeskall for å ikke gjøre noe feil. han har aldri tid til å møtes, men så fort jeg blir avvisende er han på banen. vil slette han fra alt, men føler jeg må si ifra før jeg gjør det?

Skrevet

Det er klassisk push and pull. 

Han blir interessert når du trekker deg tilbake? La HAN jobbe litt. Len deg tilbake og nyt livet. Flørt også med andre. Se hva han vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...