Gå til innhold

Er dette en varm vinterjakke som tåler noen minusgrader?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan jo alltids prøve den hjemme og så sende den i retur dersom den ikke kjennes varm nok ut. 

Anonymkode: fc493...b4d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han kan jo alltids prøve den hjemme og så sende den i retur dersom den ikke kjennes varm nok ut. 

Ja, det ble bestilt en som kom i dag og den var ikke varm. Han ønsker nå å bytte den i en annen, også såg han litt på den jeg linka til i HI. Men han trenger en jakke nå, og vil ikke bruke mer tid enn nødvendig på bytting. Er den varm tror dere? Veldig lite informasjon på siden der.

Anonymkode: a8dca...42b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det ble bestilt en som kom i dag og den var ikke varm. Han ønsker nå å bytte den i en annen, også såg han litt på den jeg linka til i HI. Men han trenger en jakke nå, og vil ikke bruke mer tid enn nødvendig på bytting. Er den varm tror dere? Veldig lite informasjon på siden der.

Jeg synes den ser varm ut. Men man kan ikke forvente at en vanlig jakke skal tåle så mye kulde at man kan gå ute i 15 minusgrader med bare en tynn t-skjorte under. Med ullundertøy eller en fleecegenser under skal de aller fleste vinterjakker fungere godt i mange minus. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.sportamore.no/produkt/117990-peak-performance-montano-jacket-m-svart

Noen som vet? Kjæresten skal ha seg ny jakke. Bestilte en i posten, men den var tynnere enn forventet. Noen som vet hvordan denne er? Ønsker ikke å bytte om den ikke tåler minusgrader.

Ville valgt å kjøpe fra Stormberg.no

Der kan du lese brukererfaringer på mange av produktene

Eller evt kjøpe i fysisk butikk

Anonymkode: e1388...87d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville valgt å kjøpe fra Stormberg.no

Der kan du lese brukererfaringer på mange av produktene

Eller evt kjøpe i fysisk butikk

Ja men tenkte siden det var 30% på jakker så skulle han gjøre et kupp :P

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men tenkte siden det var 30% på jakker så skulle han gjøre et kupp :P

Kan den jakken som du linker til, prøves i fysisk butikk der han bor?

Hvis ikke, er det ikke mye til kupp å få enda en jakke i posten som evt ikke holder mål, samtidig som han trenger jakken NÅ.

Er det viktig at det er et bestemt Merke på jakken?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne?

http://www.stormberg.com/no/vahca-vattert-jakke.html#10212890027

Skal jakka brukes i slalombakken / på brettkjøring, eller på byen?

Den skal brukes nå siden det begynner å bli minusgrader. Ikke på ski, bare ute. (Til butikken, på tur, til byen...) 

• Liker 2
Skrevet

Personlig har jeg og mannen god erfaring med Fjällräven, Bergans, Acne Studios og Canada Goose. Når jeg var på Svalbard i vinter, brukte jeg goosen og var varm og god hele tiden, selv når tempraturen krøp under -15. 

For pelsfolk,  jakken er gammel, og kjøpt før hele pelshysteriet tok overhånd. Brukes kun ved ekstremkulde. 

Ikke de peneste jakkene å se på, men Fjällräven skal ha noen veldig gode jakker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...