Kvinne9026 Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Hei. Har et problem... Har det problemet at jeg og min eks leide et lager sammen. Lageret står i mitt navn. Jeg har nå fjernet mestepart av mine eiendeler og gitt nøkler til eks. Han nekter å gi videre nøkler til min veninne som skal hente resten av mine ting. Han nekter også å fjerne sine egne eiendeler. Hva slags rettigheter har jeg til å fjerne tingene hans? Jeg har egentlig sagt opp lager og må betale helt til alt er fjernet. Kan jeg kaste eiendelene hans? Takk for alle svar og råd
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, Kvinne9026 skrev: Hei. Har et problem... Har det problemet at jeg og min eks leide et lager sammen. Lageret står i mitt navn. Jeg har nå fjernet mestepart av mine eiendeler og gitt nøkler til eks. Han nekter å gi videre nøkler til min veninne som skal hente resten av mine ting. Han nekter også å fjerne sine egne eiendeler. Hva slags rettigheter har jeg til å fjerne tingene hans? Jeg har egentlig sagt opp lager og må betale helt til alt er fjernet. Kan jeg kaste eiendelene hans? Takk for alle svar og råd Jeg vet ikke om du har rett til å kaste det, men jeg tenker jo det ettersom du har gitt beskjed om at det må hentes. Evt kan du jo plukke det opp og sette tingene utenfor huset på trappa hans. Anonymkode: d31d4...742 2
Kvinne9026 Skrevet 2. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2016 Han har ikke noen fast adresse... 😔
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Har inntrykk av at det meste med jussen handler om å dokumentere. Så tror det viktigste er at du har kopi av brev/e-post/sms hvor du skriver til han at leie av lokalet opphører den og den datoen, og at du gir han en frist til å fjerne sine ting innenfor en dato, og at dersom det ikke blir gjort så kastes alt innholdet i lokalet. Anonymkode: fa124...fef 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Ta tingene selv? Selge dem eller noe.... Anonymkode: abe72...631
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 De som eier lagret har vel en master-nøkkel som de kan komme seg inn i? Forklar dem problemet og si at du trenger å komme deg inn for å få ut tingene. Anonymkode: 53cee...f9b
Kvinne9026 Skrevet 2. november 2016 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta tingene selv? Selge dem eller noe.... Anonymkode: abe72...631 Er bare redd han plutselig har retten på sin side da.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #8 Skrevet 2. november 2016 Gi han en dato innen et par uker der han kan hente tingene sine. Er det ikke hentet da går det i boss eller til Fretex. Hans problem, ikke ditt. Anonymkode: 6ec28...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #10 Skrevet 8. november 2016 Gi det bort til frelsesarmeen! Anonymkode: 7cf48...e56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå