Edie Skrevet 5. november 2016 #21 Del Skrevet 5. november 2016 Ryddet for kommentarer til moderering. Minner om at dette tas på PM eller på Ris, ros og spørsmål om forumet. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalenderpiken Skrevet 6. november 2016 #22 Del Skrevet 6. november 2016 Ja bloggen var ok før, men hun er blitt veldig overfladisk. Ikke synes jeg moten hun fremstiller er så fin heller. Veldig sær stil som ikke treffer meg. Interiør ja - den er fin. Video på engelsk tar helt kaka for mitt vedkommende også. Blir bare "iiiiiiiiiiih" ... kan du ikke være norsk og være stolt av det? Lever hun av bloggen forresten eller har hun annen jobb ved siden av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. november 2016 #23 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, Kalenderpiken skrev: Ja bloggen var ok før, men hun er blitt veldig overfladisk. Ikke synes jeg moten hun fremstiller er så fin heller. Veldig sær stil som ikke treffer meg. Interiør ja - den er fin. Video på engelsk tar helt kaka for mitt vedkommende også. Blir bare "iiiiiiiiiiih" ... kan du ikke være norsk og være stolt av det? Lever hun av bloggen forresten eller har hun annen jobb ved siden av? Hun er utdannet tannpleier og jobber som daglig leder i et helseforetak (vet ikke hvor stor stillingsprosent). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 6. november 2016 Forfatter #24 Del Skrevet 6. november 2016 Akkurat nå, ashera skrev: Hun er utdannet tannpleier og jobber som daglig leder i et helseforetak (vet ikke hvor stor stillingsprosent). I følge info på bloggen, driver hun med fotografering etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. november 2016 #25 Del Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, Miranda16 skrev: I følge info på bloggen, driver hun med fotografering etc Ser det nå, men hun jobbet tidligere med det jeg skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalenderpiken Skrevet 6. november 2016 #26 Del Skrevet 6. november 2016 25 minutter siden, ashera skrev: Hun er utdannet tannpleier og jobber som daglig leder i et helseforetak (vet ikke hvor stor stillingsprosent). aha. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. november 2016 #27 Del Skrevet 6. november 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Minner om følgende regel for Rampelys: Der det diskuteres kjendissaker i mediene (inkludert sosiale medier) er brukerne selv ansvarlige for å legge ved lenker til dokumentasjon. Dersom dokumentasjonen er lagt ut i en tidligere tråd, eller betydelig lang tid tilbake i en veldig lang tråd, bør man lenke til innlegget der dokumentasjonen kan finnes. Ubegrunnede påstander vil bli slettet som spekulasjoner, også når det ikke direkte er til skade for den omtalte part, da vi ikke har kapasitet til å sjekke fakta i alt som legges ut. Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger etter denne regelen. Edie, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg