Miranda16 Skrevet 2. november 2016 #1 Del Skrevet 2. november 2016 Jeg har fulgt med på bloggen hennes lenge. Man kan ikke helt sammenligne henne med CBS, men hun virker å ha alt på stell som henne, superlekkert hus, en kjekk mann, barn. og en klesstil som kan inspirere. Hun har virkelig øye for detaljer. Man kan se med en gang at hun bruker mye tid på innleggene sine, Hennes liv er helt motsatt av mitt, men er litt min drømme-meg-bort blogg. Så. Kom over you-tube videoene hennes. Makan til falsk og fjollete dame. Dam-dam-dam. Så jeg ble litt skuffet for jeg har av en eller annen grunn, tenkt at hun var ganske jordnær. Kommer nok ikke til å slutte å lese bloggen hennes av den grunn da bloggen generelt veier opp mot disse videoene. Noen som leser bloggen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 2. november 2016 #2 Del Skrevet 2. november 2016 Sluttet å følge. Ble for kjedelig rett og slett. Men hun virker veldig søt synes jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 2. november 2016 #3 Del Skrevet 2. november 2016 Husker jeg fulgte henne litt når hun var gravid. Men enig i det over her - det ble for kjedelig. Fint bilder, classy outfits og strøkent hjem...men blir for overfladisk i lengden. Stilen hennes er ikke min smak, så ble ikke mye inspo å hente der heller. Overrasker meg ikke helt at hun fremsto fjollete på videoen. Hun virker litt sånn bortskjemt vestkanfrue. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 2. november 2016 #4 Del Skrevet 2. november 2016 Jeg fulgte henne da hun var gravid og etter at hun fikk baby. Men jeg ble så drittlei av å lese om disse helvetes frokost på sengen innleggene hennes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 2. november 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 2. november 2016 1 minutt siden, frupedersen skrev: Jeg fulgte henne da hun var gravid og etter at hun fikk baby. Men jeg ble så drittlei av å lese om disse helvetes frokost på sengen innleggene hennes. Lol, ja hun påsto at det gjorde hun hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 2. november 2016 #6 Del Skrevet 2. november 2016 22 minutter siden, frupedersen skrev: Jeg fulgte henne da hun var gravid og etter at hun fikk baby. Men jeg ble så drittlei av å lese om disse helvetes frokost på sengen innleggene hennes. Hehe. Ja det ble litt overkill. Var mannen som laget de da. Etterhvert ble det jo Mannens outfit of the day også, i slike kleine bilder. Var da jeg kutta helt ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. november 2016 #7 Del Skrevet 2. november 2016 Har et ambivalent forhold til bloggen. Har lest den før - en god stund, veldig glad i alle fargene hun bruker, lekre bilder og stort sett god merking. Kudos for å følge Vær varsom-plakaten som eneste blogger. Da hun støttet Caroline Berg Eriksen under kommentarskandalen uten å ha satt seg skikkelig inn i saken, sluttet jeg å lese bloggen, er nå innom max en gang i måneden. Jeg gidder ikke lese folk som fremstår som mindre begavet. Har ikke sett på YouTube-kanalen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexis Skrevet 4. november 2016 #8 Del Skrevet 4. november 2016 Bloggen er grei. Videoene er cringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 4. november 2016 #9 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Det er jo litt morsom at hun nå er "snobbete vestkantfrue", mens hun i realiteten kommer fra en liiiten øy på Sunnmøre Det er ikke mye bygdejente i henne lenger.. Syns bloggen virker overfladisk ut, selv om hun er ærlig om f.eks. fødselsdepresjon og sånn. Det blir likevel for mye frokost på senga, dyre reiser, merkeklær, vaktelegg..etc.. Hun ser veldig søt og hyggelig ut altså, men livsstilen er langt fra min.. Og er det bare jeg som syns det er rart at hun prater engelsk til sønnen sin...? I disse videoene altså.. Skjønner at hun selv prater engelsk for å nå ut internasjonalt, men det hadde ikke falt meg inn å prate engelsk til ungen min (og så hadde han ikke skjønt det heller Men hennes ser ut til å skjønne litt). Ryddet for spekulasjoner/ ryktespredning Edie, mod. Endret 4. november 2016 av Edie 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 4. november 2016 #10 Del Skrevet 4. november 2016 Liker henne jeg. Bryr meg ikke så mye om at videoene kanskje er litt fjollete (men jeg takler ikke slike youtube-prate-engelsk-videoer uansett hvem som gjør de). Hun virker genuint snill - og det synes jeg ikke forsvinner bare for at hun har overfladiske hobbyer som interiør og klær. Synes også det er greit at det er litt funky og annerledes når slike ting først skal være tema på bloggen. Hun er ikke redd for å vise uredigerte bilder av kvisete hud, snakke om depresjoner eller andre ting som visse andre bloggere heller hadde dødd enn å gjort. Jeg har vært stor fan av at hun bruker plaggene sine om og om og om igjen i nye kombinasjoner, og føler ikke at hun har like ekstremt forbruk som visse andre fotballf.. eh bloggere. Joda, større forbruk enn meg for å si det slik, men langt fra de verste. Hun er også veldig flink til å svare i kommentarfeltet, og har enn så lenge aldri sett henne klikke over kritikk. Kudos 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. november 2016 #11 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Enig med honningmor. - Engelsk på videoene framstår imidlertid som litt snurrig all den tid hun blogger på norsk, da. Men når det gjelder at familien snakker noe engelsk seg i mellom, tror jeg grunnen er at de har endel engelskspråklig familie. Endret 4. november 2016 av ashera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 4. november 2016 #12 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) Jeg har alltid hatt godt inntrykk av henne og likt bloggen veldig godt. Mange gode verdier som kommer frem og hun virker så søt og sympatsik. Men har falt litt av den i det siste, på en måte blitt mer kjedelig nå som hun er mer popluær.. Vanskelig å forklare. Var mer spennende før da ting var litt mindre polert på en måte. Mindre profesjonelt. Men for all del, fremdeles glad i bloggen. Hun virker tvers igjennom som en god person Ryddet for svar til ryktespredning/ spekulasjon. Edie, mod. Endret 4. november 2016 av Edie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 4. november 2016 Forfatter #13 Del Skrevet 4. november 2016 12 minutter siden, silverdoe skrev: brudekjolen var ganske billig etc. Hun fronter ikke de samme stormannsgale verdiene som en viss annen blogger. Men samtidig blir det litt overkill likevel :-) . Bare gjøre et enkelt google søk så var bryllupet rimelig ekstravagant, Chateau i Frankrike. At hun ikke fronter stormannsgalskap er er et definisjonsspørsmål. Selv ser jeg ikke deres livsstil som spesielt nøktern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 4. november 2016 #14 Del Skrevet 4. november 2016 (endret) 27 minutter siden, Miranda16 skrev: . Bare gjøre et enkelt google søk så var bryllupet rimelig ekstravagant, Chateau i Frankrike. At hun ikke fronter stormannsgalskap er er et definisjonsspørsmål. Selv ser jeg ikke deres livsstil som spesielt nøktern Det er vel en blanding. Fornuftig syn på kleskjøp og flink til å gjenbruke og skape nye kombinsjoner. Men fks tydeligvis et høyt matbudsjett (mulig det er veldig fokus på mat-kvalitet da). Noen dyre vesker og sko og en del fornuftige klessplagg fra kjedebutikker. Så det blir vel litt som med bryllupet; billig kjole og dyrt bryllup. Ryddet for kommentar til ryktespredning. Edie, mod. Endret 4. november 2016 av Edie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2016 #15 Del Skrevet 4. november 2016 Ryddet for spekulasjoner/ ryktespredning og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 4. november 2016 #16 Del Skrevet 4. november 2016 51 minutter siden, Miranda16 skrev: . Bare gjøre et enkelt google søk så var bryllupet rimelig ekstravagant, Chateau i Frankrike. At hun ikke fronter stormannsgalskap er er et definisjonsspørsmål. Selv ser jeg ikke deres livsstil som spesielt nøktern Bryllupet var nok ikke billig nei 😉 Men kjolen var visst bare 2500 kr eller noe sånt. Og som sagt, livsstilen deres er laaangt fra min..ref. vaktelegg til frokost og sånn 😉 Og det jeg skrev tidligere var ikke spekulasjoner, det er jo fakta..menmen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 5. november 2016 #17 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg syns hun er herlig! Følger henne innimellom fordi vi har lik klessmak og noen av klærne og veskene er identiske. Disse er heldigvis blitt kjøpt inn før jeg begynte å følge bloggen hennes, så jeg er ingen copycat😊 Jeg mener å ha sett henne i nabolaget titt og ofte, så kanskje bor vi i samme område. Jeg syns ikke hun virker snobbete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. november 2016 #18 Del Skrevet 5. november 2016 De der manneoutfitpostene var litt for mye for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 5. november 2016 #19 Del Skrevet 5. november 2016 2 timer siden, O.G. skrev: De der manneoutfitpostene var litt for mye for meg. Enig. Liker alt annet ved bloggen bortsett fra manne-outfits i stadig bevegelse.. Men det var kanskje ikke så poppis? Kan ikke huske å ha sett de postene på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. november 2016 #20 Del Skrevet 5. november 2016 47 minutter siden, Tash skrev: Enig. Liker alt annet ved bloggen bortsett fra manne-outfits i stadig bevegelse.. Men det var kanskje ikke så poppis? Kan ikke huske å ha sett de postene på en stund Det kan vel være, jeg kuttet ut bloggen etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg