Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #1 Del Skrevet 24. november 2004 Hei Jeg tok en SG gravid test en uke før IKM, den ble negativ. Så tok jeg en på IKM, den ble også negativ. :oops: Så kommer den flaue delen. :oops: Kunne ikke dy meg så dagen etter IKM fant jeg frem igjen testen fra gårsdagen som lå i søpla. *koko* Og der var det en tydelig rød strek og en svak strek! Letet deretter lenger ned og fant frem den fra uken før... :oops: På den var det bare en strek... Nå er jeg snart en uke på overtid, høres det ut som om det er håp om å få positiv test snart? Eller kan jeg vente at tanta dukker opp? Er det noen som har erfaring fra disse testene selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg brukte SG testen sist jeg var gravid og på den aller første jeg tok fikk jeg et svakt resultat en god stund etterpå. Men de sier jo at dersom det går over 10 min bør du ikke stole på testene. Har du tatt en CB test kanskje du får et annet svar der. Det varierer jo litt hvor sensitive testene er. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå