Gå til innhold

Er det vanlig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest jammen...

Har bare et spørsmål, og lurer på om det er vanlig eller om jeg er litt spesiell.

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 5 år nå og vi har snakket på å gifte oss neste sommer. Jeg er kjempeglad i han og veldig gjerne det.

Men nå i det siste har jeg fått god kontakt med en på jobben. Det er ikke noe forhold eller noe sånt, men jeg kjenner at jeg liker han godt og at hadde jeg vært single nå hadde jeg satset.

Det jeg prøver å si er at jeg kommer IKKE til å være utro men kjenner at jeg får litt sånn "småkribling" når han på jobben kommer.

Er dette vanlig? (har opplevd det før også og da gikk det over etter bare noen dager)

Det er ikke noe i forholdet mitt som skulle føre til dette. For vi har det kjempeflott i lag og er veldig glad i hverandre. Men det er ikke lett å være nyforelsket lenger etter 5 år!

Noen som har vært borte i dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kan jeg bare snakke for meg selv (Og etter det jeg forstår en hel del andre mennesker jeg kjenner), men jeg tror du kan trøste deg med at du er helt normal!

Evnen til å la seg tiltrekke av andre forsvinner ikke fordi om man lever i et samliv. Det er heller ikke forbudt å flørte selv om man har kjæreste/samboer/ektefelle. Trikset er imidlertid å la det bli med tiltrekningen/flørten.

Mvh

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Man vil vel alltid bli tiltrukket av andre.

Men det er stor forskjell på å være tiltrukket og å gjøre noe mer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-?

Du virker helt normal på meg !!!

Men faren kan nok være at man blir forelsket i denne følelsen dette gir,- - - slik at man i neste omgang HIGER etter den !!!

Men uansett: Normal ER du. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...