Gå til innhold

Hva synes dere om menn\kvinner som har gebiss når de bare er i 30 årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er selvsagt uvanlig men det forekommer jo. 

Anonymkode: 2cf8a...b59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker de er jævlig uheldige som har fått gebiss i så ung alder. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Sykdom eller ulykke, tenker jeg.

Anonymkode: fbaf2...dbb

• Liker 3
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Det tenker jeg er kjempebra at vedkommende kan tygge og ha muligheten til å vise frem et smil som (forhåpentligvis) smitter. Om noen derimot kommer tannløs i 30 årene da lurer jeg.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Tenker at de har en ekstremt dårlig tannhygiene, vært utsatt for en ulykke eller at det skyldes sykdom.

Skrevet

Tenker at det er bra de hadde mulighet til å få det når de trengte det. Synes kanskje personen heller burde fått implantater, kanskje mindre ubehagelig, men dyrere? Folk får kreft og dør i ung alder, resten er bare komplikasjoner.

Anonymkode: 3c41c...c5e

• Liker 1
Skrevet

Tenker at det er bedre enn å være tannløs.

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Tenker ikke så veldig mye. Det kan være mange forklaringer som ligger til grunne. Og jeg presser ikke vedkommende til å fortelle hvorfor han/hun har gebiss. Det får vedkommende gjøre etter eget ønske. Av og til kan det være aspekter bak som han/hun synes er pinlige/for personlige (rusmisbruk, dårlig tannhygiene, vold, sykdom osv). 

Skrevet

Jeg er nok iferd med å få gebiss som 45-åring, og har ikke hatt dårlig tannhygiene. Tennene mine bare dør.

Anonymkode: 065c0...bc8

• Hjerte 1
Skrevet

Tenker at det nok er grunner for det. Grunner som jeg ikke har noe med. 

• Hjerte 1
Skrevet

Tenker at det alltid er en grunn for det. Min mor har det, fordi alle tennene hennes har falt ut (narkoman)

Anonymkode: df101...4c5

Skrevet

Moren min fikk det da hun var i 40-årene, hun fikk en alvorlig tannkjøttsykdom som gjorde at tennene løsnet. 

Gebisset ser helt bra ut, faktisk så ser det ut som vanlige tenner og ingen som ikke vet det (bare nærmeste familie vet at hun har gebiss) kan se at det ikke er hennes egne tenner. 

Anonymkode: 96da4...198

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...