AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Hallo! Møtte en fyr via tinder for 1 drøy måned siden. Han tok kontakt, vi prata litt og møttes ute. endte med sex første kvelden og jeg tenkte det var det han var ute etter (virker som en fyr som har ganske mange damer etter seg), men så var han ivrig på kontakt og vi møttes på lunsj senere den uka uten noe sex. Uka etter skulle han på ferie to uker. Etter dette dro jeg på jobbreise, så vi kunne ikke møtes på drøye tre uker, men vi snappet masse i den perioden. Aldri noe seksuelt eller dirty over snappene. Nå har begge vært hjemme i flere uker og hans oppførsel forvirrer meg. Han har et par ganger invitert meg med på ting, som for eksempel crossfit som vi begge driver med, har sier vi må gjøre det ene og det andre og også invitert meg på sparket på en kinopremiere han hadde en ekstra billett til. Det har ikke passet for meg de gangene han har spurt, og når jeg har spurt om vi skal gjøre noe har det ikke passet for han og han sier typisk at "vi prøver på det til uka", så det blir ikke noen konkret ny avtale heller. Han snapper veldig mye og bruker sånn sett ganske mye tid på denne flørten hvis han ikke vil se meg, men samtidig synes jeg det er rart at han aldri vil planlegge dater lengre frem i tid og tar det som et tegn på at jeg er en "last-option"? Men hvorfor inviterer han meg på ting da? Føler meg ganske forvirra nå.. Jeg blir skuffet når han ikke gir lyd fra seg og lever vel litt i håpet om at han er interessert. Tenker derfor jeg burde slette han fra tinder og snap, samtidig er jeg jo redd for å miste han hvis jeg overreagerer. noen råd? Jeg er forresten 29 og han 31 år. Anonymkode: b25a1...a28
wulfie Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Kan ikke du bare ta å spørre han om han er interessert i å bli bedre kjent eller ikke. Og om han er ute etter en å ha det gøy med, eller om han ønsker et forhold. Vanskelig for andre å si hvordan tankegangen til en person er. Kun han vet hva han vil. Måten du finner ut av hva han tenker på er å spørre han
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Noen liker ikke å planlegge lang tid i forveien. Jeg blir veldig stresset av det for eksempel. Anonymkode: 56915...006
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 57 minutter siden, wulfie skrev: Kan ikke du bare ta å spørre han om han er interessert i å bli bedre kjent eller ikke. Og om han er ute etter en å ha det gøy med, eller om han ønsker et forhold. Vanskelig for andre å si hvordan tankegangen til en person er. Kun han vet hva han vil. Måten du finner ut av hva han tenker på er å spørre han Jo, men er redd for å virke helt desperat og mase om hva han vil før vi kjenner hverandre.. Anonymkode: b25a1...a28
wulfie Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, men er redd for å virke helt desperat og mase om hva han vil før vi kjenner hverandre.. Anonymkode: b25a1...a28 Skjønner. Men du kan enten la være, ikke snakke med han og se hva som skjer. Eller du kan spørre om vite hvor dere står. Om han synes du er desperat og masete - så vil du vel ikke ha han likevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå