Gå til innhold

Kraftig langvarig hodepine

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I 9(!!!) uker har jeg hatt konstant hodepine 24/7... Det gir seg ikke og er ikke pause et sekund 😓 Er totalt utslitt og lurer på om noen har vært gjennom noe sånt? Har vært sykehusinnlagt i 5 døgn og de finner ikke noe på CT/MR men har funnet st synet mitt ikke er optimalt med et nærsynt og et langsynt øye 😝 Har vært hos optiker og linser kommer denne uka då jeg håper det kan redde meg. Intense smerter så lenge gjør meg sliten og jeg får ikke fungert i hverdagen. 

Anonymkode: 31680...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pga synet ditt høres det ut som om at du har tensjonshodepine. Er du mye stresset i tillegg? 

Så bra at CT ikke viste noe :) Da et det ikke noe alvorlig. 

Jeg hadde selv hodepine 3 uker i strekk og var på CT Caput og alle mulige undersøkelser. Ble helt bra når brillene kom :) 

Anonymkode: c3138...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye stresset i det hele tatt og har en flott jobb som ikke stresser meg 👍 Håper linsene hjelper for holder på å bli sprø 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått sjekket nakken at det ikke er en liten låsning der?

Anonymkode: 0dfff...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke sjekket men det var et smart tips -. 10000 takk 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg har gått med en sinnsyk hodepine i flere mnd uten at legen gidder å sende meg noen vei. Hva har dere sakt til legen for å få henvisning videre? Han vil helst ikke gi meg smertestillende en gang. 

Anonymkode: fa690...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...