AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Hei! Jeg vet rett og slett ikke hva denne hoftedumpen heter på norsk. Jeg har lagt til et bilde. Jeg skulle gjerne blitt kvitt mine men ser nå ut som at de ikke forsvinner av å bli tynnere. Kanskje styrketrening kan hjelpe? Etter å ha lest meg rundt på nettet ser det ut som at man bare må akseptere at det er slik hofta ser ut, om man er skapt sånn. Så jeg bør vel bare lære seg å elske dem. Noen som har treningserfaring som har hatt hell med å redusere sin hipdip? Er nysgjerrig på hva dere menn tenker om denne kroppsdelen som noen kvinner har:) Anonymkode: 2b66c...f71
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Hipdip skyldes den underliggende beinstrukturen, og siden det ikke er mulig å slanke bort bein er det ikke noe du kan slanke bort. Den vil faktisk bli mer fremtredende om du blir veldig tynn, siden det da ikke er noe fett som kan glatte over. Dersom du blir smellfeit vil den i stor grad forsvinne, men det er ikke helt sunt. Det du kan gjøre er å kle deg slik at det blir mindre synlig. Klær som sitter løst over hoftene vil skule det, mens klær som sitter stramt, vil fremheve det. Dersom du har et skjørt som sitter stramt over hoftene kan det kombineres med en topp som går ut etter midjen. Stramme topper kan kombineres med et A-skjørt. Anonymkode: f8c3f...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå