AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Vi kunne tenkt oss trekant, men jeg er så usikkert på hvordan forholdet blir etter dette. Vi har vært sammen noen år og har små barn. Noen som har erfaring både gode og dårlige og fortelle? Anonymkode: 85ad9...d6f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Stakkars barna sier jeg, de tolker det nok som at mamma og pappa ikke lengre er glade nok i hverandre siden de ønsker en ny sexpartner. I værstefall vil da barna tro at mor eller far er blitt homofil. Nei slik eksperimentere burde man bli ferdig med før man får barn. Nå som dere har barn er det de dere først og fremst burde tenke på, ikke dere selv. Anonymkode: a7368...5b3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Her er en som har heller negativ erfaring. Anonymkode: 084d0...2de 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars barna sier jeg, de tolker det nok som at mamma og pappa ikke lengre er glade nok i hverandre siden de ønsker en ny sexpartner. I værstefall vil da barna tro at mor eller far er blitt homofil. Nei slik eksperimentere burde man bli ferdig med før man får barn. Nå som dere har barn er det de dere først og fremst burde tenke på, ikke dere selv. Anonymkode: a7368...5b3 Hehe ja du tror barna får vite om det. Da syns jeg mer synd på dine barn om du var som får vite om ditt sexliv Ts Anonymkode: 85ad9...d6f 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe ja du tror barna får vite om det. Da syns jeg mer synd på dine barn om du var som får vite om ditt sexliv Ts Anonymkode: 85ad9...d6f Det er ganske naivt av deg å tro at barna ikke vil finne det ut eller forstå før eller siden. Det er utrolig hva barn får med seg, og her undervurderer du de virkelig om du tror at barn kun skjønner det de får fortalt. Jeg sier ikke at det er umoralsk og ha trekant, men jeg ber deg se litt lengre og faktisk tenke på barna opp i alt dette. Hva om barna skulle forstå det, hva skal du si da? Er du klar til å ta samtalen når barna plutselig spør, "er du ikke glad nok i pappa", eller når barna blir tenåringer og får et syn om at sex med tilfeldige i en tidlig alder er greit fordi "du og pappa gjør det jo, da kan dere ikke nekte meg å ha sex i helgene". Og nei, jeg forstår at man som forelder ikke forteller barna sine om sitt private sex liv, så de beskyldningene kan du legge et annet sted. Du virker ganske lite reflektert om du kun ser dine egne behov opp i alt dette, barna har nok fått med seg ganske mye opp igjennom uten at de har trengt å få det fortalt fra deg, for så svart-hvit er virkelig ikke verden. Anonymkode: a7368...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske naivt av deg å tro at barna ikke vil finne det ut eller forstå før eller siden. Det er utrolig hva barn får med seg, og her undervurderer du de virkelig om du tror at barn kun skjønner det de får fortalt. Jeg sier ikke at det er umoralsk og ha trekant, men jeg ber deg se litt lengre og faktisk tenke på barna opp i alt dette. Hva om barna skulle forstå det, hva skal du si da? Er du klar til å ta samtalen når barna plutselig spør, "er du ikke glad nok i pappa", eller når barna blir tenåringer og får et syn om at sex med tilfeldige i en tidlig alder er greit fordi "du og pappa gjør det jo, da kan dere ikke nekte meg å ha sex i helgene". Og nei, jeg forstår at man som forelder ikke forteller barna sine om sitt private sex liv, så de beskyldningene kan du legge et annet sted. Du virker ganske lite reflektert om du kun ser dine egne behov opp i alt dette, barna har nok fått med seg ganske mye opp igjennom uten at de har trengt å få det fortalt fra deg, for så svart-hvit er virkelig ikke verden. Anonymkode: a7368...5b3 Så ungene er på helgetur hos besteforeldre, og foredrene koser seg hjemme (enten bare de 2 eller flere det er ikke så nøye her), og dermed så kommer ungene til å automatisk spør om foreldres sexliv når de blir tenåringer? Jeg var veldig god erfaring med trekanter, er kjempe gøy, og pågrunn av åpenheten mellom meg og Kjære, har det ikke blitt kleint etterpå VI har god, åpen og ærlig kommunikasjon hele tiden! Anonymkode: d63ff...098 2
tdm900 Skrevet 2. november 2016 #7 Skrevet 2. november 2016 Håpe denne tråden også blir rydda opp i som "Gruppesex" har blitt😆
Gjest 2Bhonest Skrevet 2. november 2016 #8 Skrevet 2. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stakkars barna sier jeg, de tolker det nok som at mamma og pappa ikke lengre er glade nok i hverandre siden de ønsker en ny sexpartner. I værstefall vil da barna tro at mor eller far er blitt homofil. Nei slik eksperimentere burde man bli ferdig med før man får barn. Nå som dere har barn er det de dere først og fremst burde tenke på, ikke dere selv. Anonymkode: a7368...5b3 Bruker du å fortelle barna, når du har hatt eller skal ha sex?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #9 Skrevet 2. november 2016 Jeg kunne tenke meg å være med på trekant. Hilsen mann😉 Anonymkode: 8d481...657
Stiigen Skrevet 2. november 2016 #10 Skrevet 2. november 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne tenke meg å være med på trekant. Hilsen mann😉 Anonymkode: 8d481...657 haha , tror ikke noen har problemer med å finne menn til trekant, der er det overflod, damer derimot blir nok en jakt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2016 #11 Skrevet 2. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så ungene er på helgetur hos besteforeldre, og foredrene koser seg hjemme (enten bare de 2 eller flere det er ikke så nøye her), og dermed så kommer ungene til å automatisk spør om foreldres sexliv når de blir tenåringer? Jeg var veldig god erfaring med trekanter, er kjempe gøy, og pågrunn av åpenheten mellom meg og Kjære, har det ikke blitt kleint etterpå VI har god, åpen og ærlig kommunikasjon hele tiden! Anonymkode: d63ff...098 Tusen takk for et ordentlig svar. Ja det er det etterpå jeg er litt bekymret for, men vi er veldig åpen med hverandre og begge har like lyst. Ts Anonymkode: 85ad9...d6f
tdm900 Skrevet 2. november 2016 #12 Skrevet 2. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for et ordentlig svar. Ja det er det etterpå jeg er litt bekymret for, men vi er veldig åpen med hverandre og begge har like lyst. Ts Anonymkode: 85ad9...d6f Nyt nå mens ungene er små(?) Når de blir eldre blir de mer observante og begynner å spørre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå